Zmiana warty w globalnych strukturach Dentsu

Andrea Terrassa, Iván Czwan Altobelli, Julie Scelzo i Jon Dupuis dołączają do dyrektora kreatywnego Freda Levrona w globalnym zespole kierowniczym Dentsu Creative.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Dentsu Creative zaprezentowało nowy globalny zespół kierowniczy po zaskakującym ogłoszeniu zbliżającego się odejścia międzynarodowej dyrektor generalnej Wendy Clark.

Firma potwierdziła nominację Andrei Terrassy na stanowisko dyrektora ds. operacyjnych (awans ze stanowiska dyrektora ds. operacyjnych Dentsu Creative w obu Amerykach). Iván Czwan Altobelli, który dołączył do firmy w 2021 r. z Accenture Song, został mianowany dyrektorem ds. kadr globalnych, podczas gdy Julie Scelzo i Jon Dupuis przejmują odpowiednio zadania jako dyrektor kreatywny ds. klientów globalnych i prezes ds. klientów globalnych.

Dentsu Creative powstało z połączenia rozległej sieci agencji kreatywnych Dentsu, po raz pierwszy skupiając pod jednym parasolem 9000 pracowników . Ten ruch, kierowany przez Levrona i Wendy Clark, został ogłoszony w czerwcu na Cannes Lions.

Nowe nominacje pojawiają się w interesującym momencie dla grupy reklamowej Dentsu. We wrześniu ujawniono, że szefowa Dentsu International Wendy Clark opuści firmę pod koniec roku – pomimo przeprowadzenia grupy przez szeroko zakrojony projekt restrukturyzacji.

Clark, być może najwyższa rangą dyrektorka firmy, nie podała jeszcze powodu jej odejścia.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska