SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany kadrowe w dzienniku 'Metro'

W dziale sprzedaży dziennika 'Metro' zostało wprowadzone stanowisko kierownika ds. sprzedaży regionalnej, które od maja 2006 obejmie Rafał Mathiak.

Rafał Mathiak będzie odpowiedzialny za rozwój sprzedaży w lokalnych oddziałach „Metra", nadzór nad sprzedażą terenowych przedstawicieli handlowych „Metra", ofertę ogłoszeniową oraz strategię sprzedażową na rynkach regionalnych.

"Zamierzamy w tym roku położyć nacisk na rozwój lokalnych wydań „Metra", poszerzyć ofertę reklamową, a tym samym  pozyskiwać większe wpływy z rynków regionalnych. W ten sposób chcemy jeszcze bardziej wzmocnić pozycję Metra jako dziennika ogólnopolskiego z dobrą lokalną ofertą"- mówi Joanna Parczyńska, dyrektor pionu prasy bezpłatnej.

Rafał Mathiak od 8 lat był związany z „Gazetą Wyborczą". Zaczynał w 1998 roku w olsztyńskim oddziale „Gazety" jako handlowiec, a później kierownik sprzedaży. Następnie zajmował się w Warszawie sprzedażą do wydań lokalnych „Gazety". W 2002 rozpoczął współpracę z klientami strategicznymi w Dziale Sprzedaży Bezpośredniej, a ostatnio zajmował stanowisko key account manager'a w Dziale Klientów Strategicznych „Gazety Wyborczej".

Dołącz do dyskusji: Zmiany kadrowe w dzienniku 'Metro'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl