SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiany na rynku outdoor

Madson & Grey nowym graczem na rynku outdoor.

Obsługująca wielkoformatowe kampanie reklamy zewnętrznej firma  Madson & Grey, należąca obok firm: Mahogany-Grey PR, Remorex oraz Mahogany-Grey Industry do polsko-niemieckiej grupy MG-AG [Allgemeine Geshaftsbedingungen], rozpoczęła jesienią br. działalność na polskim rynku.

Jak podano w komunikacie strategią rozwoju firmy jest oferowanie klientom reklamowym najwyższej jakości lokalizacji wielkoformatowych w połączeniu z finansowaniem i wykonywaniem remontów zabytkowych elewacji wykorzystywanych budynków. Pozyskanie na wyłączność do końca 2007 roku 50 ekskluzywnych lokalizacji wielkoformatowych w Warszawie i 8 najważniejszych miastach w Polsce to cel, który ma zostać zrealizowany w pierwszym etapie funkcjonowania w Polsce. Realizacja planu rozpoczęła się od Warszawy, w której Madson & Grey podpisała już pierwszych 5 umów na ekspozycje reklamowe w centrum Warszawy. Firma nie kooperuje z innymi firmami tego typu na rynku – pozyskuje i administruje wyłącznie pozyskanymi przez siebie lokalizacjami i oferuje je tylko poprzez własne struktury sprzedaży, utrzymując stały kontakt z wszystkimi liczącymi się Domami Mediowymi w Polsce.

W skład zarządu Madson & Grey weszły osoby zajmujące się w Polsce rynkiem outdoor oraz rynkiem konserwacji zabytków.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zmiany na rynku outdoor

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl