SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiany personalne w Mediach Regionalnych

Do spółki Media Regionalne dołączyła z początkiem roku Monika Mikołajczyk, która odpowiadać będzie za rozwój pionu reklamy regionalnej. Przedsiębiorstwo opuścił natomiast Grzegorz Omilianowicz, pełniący funkcję koordynatora ds. reklamy.

Zmiany personalne w Mediach Regionalnych

Omilianowicz, który do tej pory odpowiadał za przychody reklamowe wszystkich dzienników i portali Mediów Regionalnych, nie zdradza swoich dalszych planów zawodowych.

Mikołajczyk objęła funkcję krajowego dyrektora sprzedaży reklam i odpowiadać będzie za rozwój reklamy regionalnej, w tym również w internecie. W jej obszarze oddziaływania znajdują się biura reklamy gazet regionalnych.

W przeszłości Monika Mikołajczyk zarządzała zespołami sprzedaży reklam i ogłoszeń, produkcji oraz reklamy regionalnej w "Gazecie Wyborczej", portalu Gazeta.pl, "Super Expressie" i "Metropolu". Ostatnio pracowała jako dyrektor reklamy oraz prokurent w Wielkopolskim Domu Mediowym, należącym do grupy Polskapresse.

Anna Żydowicz pełni od 1 stycznia funkcję dyrektora biura reklamy Mediów Regionalnych, którego zadaniem jest pozyskiwanie reklamy z rynku ogólnopolskiego, w tym w szczególności z domów mediowych i agencji reklamowych. Biuro Reklamy MR powstało w miejsce Mediatak, które do tej pory reprezentowało interesy gazet regionalnych na rynku ogólnopolskim.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zmiany personalne w Mediach Regionalnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl