Zmiany w biurze reklamy Muratora

W dziale agencyjnym Biura Reklamy Magazyny i Informatorywydawnictwa Muratora utworzono stanowisko koordynatora ds.sprzedaży agencyjnej, które objęła Monika Rutkowska. Do jejobowiązków będzie należało zarządzanie pracą działu orazkoordynacja sprzedaży poprzez kanał agencyjny.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Monika Rutkowska ostatnio pracowała w dziale agencyjnym BiuraReklamy Magazyny i Informatory jako doradca ds. mediów. Wcześniejzwiązana była z działem sprzedaży bezpośredniej tytułów budowlanychMuratora.

Do zespołu dołączył również Mariusz Ćwirta, który przez ostatniekilka miesięcy wspierał dział sprzedaży bezpośredniej tytułówbudowlanych wydawnictwa.

- Wprowadzone zmiany mają służyć lepszej koordynacji działańzespołów sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej oraz ich efektywnejwspółpracy w realizowanych wspólnie projektach - głosi komunikatspółki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady