SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w Business Press

Wydawnictwo Business Press powiększa dział reklamy

Rozwój tytułów korporacyjnych Wydawnictwa Business Press spowodował powiększenie działu sprzedaży o nowe osoby: Grażynę Bytner, Macieja Żuczkowskiego oraz Dariusza Musielka. Zatrudnione osoby posiadają duże doświadczenie w kontaktach typu business-to-busines i będą odpowiedzialne za sprzedaż powierzchni reklamowych w tytułach korporacyjnych: "Magazyn Intercity", "Qubus Hotel Magazine" oraz "Vis-avis" - czytamy w komunikacie prasowym.

Od numeru lutowego "Magazyn Intercity" zmienił format z 230 mm x 290 mm do 203 mm x 275 mm. Zmiana ta jest wynikiem sygnałów z rynku. Wiele osób czyta nasz magazyn nie tylko w podróży, ale zabiera go ze sobą. Czytelnicy uznali, że zmniejszony format miesięcznika będzie bardziej poręczny
i wygodny.  Dzięki tej modyfikacji ujednolicone zostało również portfolio wydawnictwa.

"Magazyn Intercity" rozpowszechniany jest w wolnej dystrybucji w pociągach InterCity , EuroCity.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zmiany w Business Press

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl