SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w Działach Sprzedaży AMS SA

Z dniem 1 kwietnia 2005 roku wprowadzono zmiany w Działach Sprzedaży AMS: Dziale Sprzedaży Agencyjnej oraz Dziale Sprzedaży Bezpośredniej

W Dziale Sprzedaży Agencyjnej, prowadzonym przez Monikę Popiołek, z dotychczasowych trzech zespołów utworzono dwa (kierowane przez Annę Sobczyk i Arkadiusza Gawlaka). W Dziale Sprzedaży Bezpośredniej, prowadzonym przez Małgorzatę Czechowską, na stanowisko Zastępcy Dyrektora powołano Zbigniewa Kaczmarka, który dotąd pełnił funkcję Kierownika Zespołu w Dziale Sprzedaży Agencyjnej.

Do głównych zadań Kaczmarka należą obsługa kluczowych klientów oraz współpraca przy tworzeniu regionalnych ofert reklamowych wszystkich mediów Grupy Agora, do której należy AMS.
 
"Objęcie tej funkcji traktuję jako duże wyzwanie zawodowe. W Dziale Sprzedaży Agencyjnej miałem pod opieką kilku klientów, obecnie zaś będzie ich bardzo wielu - kilkudziesięciu w każdym z ośmiu regionów. Wymaga to przystosowania się do odmiennego systemu działania i innej strategii"- mówi Zbigniew Kaczmarek.

Nowo powołany Zastępca Dyrektora pracuje w AMS od lutego 2003 r. Wcześniej był zatrudniony w nieistniejącej już warszawskiej firmie Outdoor. Ma 32 lata, jest żonaty i ma córkę. Ukończył Wyższą Szkołę Handlu i Prawa w Warszawie. Jego pasją są dalekie podróże - zwiedził m. in. Chile i Kenię, cały czas marzy o wędrówce wszerz i wzdłuż przez Stany Zjednoczone. Ostatnio najlepiej odpoczywa na rowerze.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zmiany w Działach Sprzedaży AMS SA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl