SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiany w dziale marketingu Metsä Tissue

W dziale marketingu producenta papierów higienicznych Metsä Tissue SA nastąpiły zmiany. W związku z rozwojem firmy Robert Wieczorek, Anna Jackowicz oraz Dawid Stanecki awansowali, obejmując nowe obowiązki w strukturach w Polsce i za granicą.

W związku ze zmianami w działach marketingu na szczeblu korporacyjnym Metsä Tissue, w Polsce departament ten podzielono na trzy obszary: zarządzanie marką, marketing operacyjny oraz zarządzanie produktem.

Robert Wieczorek mianowany został Dyrektorem ds. marketingu na kraje Europy Centralnej i odpowiada za:
- media plan (negocjacje i wykonanie)
- budżet w regionie Europy Centralnej
- wyznaczanie kierunków rozwoju portfolio produktów oraz planowanych działań promocyjnych
- planowanie kalendarza działań promocyjnych
- zarządzanie kategorią.

Anna Jackowicz objęła stanowisko Kierownika ds. marketing handlowego i odpowiada za:
- materiały POS
- planowanie promocji na terenie Polski
- szkolenia dla działu sprzedaży
- zapewnienie materiałów i narzędzi do wszelkich aktywności na rynku (włączając PR)
- sampling, organizację eventów
- zapewnienie wsparcia dla działu zarządzania marką oraz dla działu sprzedaży
- wsparcie działu zarządzania produktem.

Dawid Stanecki został Kierownikiem Produktu na kraje Europy Centralnej odpowiada za:
- optymalizację portfolio produktowego firmy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zmiany w dziale marketingu Metsä Tissue

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl