Zmiany w dziale marketingu Metsä Tissue

W dziale marketingu producenta papierów higienicznych Metsä TissueSA nastąpiły zmiany. W związku z rozwojem firmy Robert Wieczorek,Anna Jackowicz oraz Dawid Stanecki awansowali, obejmując noweobowiązki w strukturach w Polsce i za granicą.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W związku ze zmianami w działach marketingu na szczeblukorporacyjnym Metsä Tissue, w Polsce departament ten podzielono natrzy obszary: zarządzanie marką, marketing operacyjny orazzarządzanie produktem.

Robert Wieczorek mianowany został Dyrektorem ds. marketingu nakraje Europy Centralnej i odpowiada za:- media plan (negocjacje i wykonanie)- budżet w regionie Europy Centralnej- wyznaczanie kierunków rozwoju portfolio produktów orazplanowanych działań promocyjnych- planowanie kalendarza działań promocyjnych- zarządzanie kategorią.

Anna Jackowicz objęła stanowisko Kierownika ds. marketinghandlowego i odpowiada za:- materiały POS- planowanie promocji na terenie Polski- szkolenia dla działu sprzedaży- zapewnienie materiałów i narzędzi do wszelkich aktywności narynku (włączając PR)- sampling, organizację eventów- zapewnienie wsparcia dla działu zarządzania marką oraz dla działusprzedaży- wsparcie działu zarządzania produktem.

Dawid Stanecki został Kierownikiem Produktu na kraje EuropyCentralnej odpowiada za:- optymalizację portfolio produktowego firmy.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana