SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiany w dziale opakowań Schulza

Dział opakowań Schulza zatrudnia dwie nowe osoby

Jednocześnie zmienia się szef tego działu. Agencja rozwija dział, by sprostać coraz większym i ambitniejszym zamówieniom takich klientów, jak Colgate, Frosta, czy Tesco.

Nowym kierownikiem jest Grzegorz Mieszkowski, dotychczas account manager obsługujący Tesco i Colgate Palmolive. Zastępuje Monikę Piechotę, która odchodzi z firmy. - Grzegorza cenią klienci, wykazał się doskonałą współpracą z wymagającymi partnerami - mówi prezes Schulza, Robert Zarański. Mieszkowski od 7 lat pracuje na stanowiskach menedżerskich.

Dla odchodzącej Moniki Piechoty Schulz był pierwszym miejscem pracy. Odchodzi, by nabrać nowych doświadczeń. Jak mówi, nadal chce pracować w komunikacji rynkowej, ale nie ma jeszcze sprecyzowanych planów.

Nowe osoby w Schulzu to operatorzy DTP: Piotr Szymanowicz i Krzysztof Podsada. Ich zatrudnienie wiąże się z rosnącym popytem na usługi Schulza. Szymanowicz pracował wcześniej w wydawnictwie Bauer, a Podsada - w drukarni i studiu garficznym Copy 2000.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zmiany w dziale opakowań Schulza

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl