SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w Henklu

Awanse w Henkel Polska

Zmiany kadrowe w Henkel Polska. W lipcu br. Lambert Bloderer objął nowo utworzone stanowisko Dyrektora Sprzedaży Detergentów na Polskę, natomiast Karolina Bloch awansowała na Senior Brand Managera ds. detergentów w płynie, do jej zadań należeć będzie koordynacja działań marketingowych w tym sektorze. Obecnie firma Henkel ma 2 pozycję na rynku detergentów w Polsce, a jej udziały rynkowe wynoszą 19% (wartościowo, MEMRB, IV/V2003).

Lambert Bloderer jako szef kilkudziesięcioosobowego działu odpowiada za sprzedaż zarówno w handlu tradycyjnym, jak i do klientów sieciowych.

Swoją karierę zawodową rozpoczynał w agencji reklamowej, we Francji. Od 1993 roku jest związany z Henklem, cały czas pracując w dziale detergentów. Był odpowiedzialny za wprowadzenie marki DIXAN (proszek do prania) na rynek austriacki. W latach 1994-1997 pełnił funckję szefa marketingu detergentów w Henkel Czechy/Słowacja. Następnie wrócił do centrali w Wiedniu, gdzie był odpowiedzialny za tworzenie regionalnych strategii marketingowych dla produktów detergentowych dla całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej.

W roku 2001r. został dyrektorem marketingu detergentów w Henkel Polska S.A. Koordynował pracę zespołu, zajmującego się proszkami do prania oraz środkami czystości. Rok później w wiedeńskiej centrali w segmencie detergentów był odpowiedzialny za wybranych kluczowych klientów. Od lipca tego roku znów w Polsce.

Lambert Bloderer jest Austriakiem, ma 37 lat. Zna 6 języków (w tym język polski, którego uczył się podczas rocznego pobytu w Polsce). Jego hobby to jazda na nartach wodnych.

Jakie oczekiwania wiąże z pracą w Polsce? Lambert Bloderer: „Moim zadaniem będzie wzmocnienie pozycji Henkla w kategorii detergentów poprzez zdobycie większych udziałów rynkowych. W Europie Henkel jest liderem w tej kategorii. Ze swojego poprzedniego pobytu w Polsce wiem, ze tutejszy rynek jest bardzo konkurencyjny. Ale wiem także, że Henkel ma w Polsce dobrą i silną organizację, i zbudował mocną pozycję swoich marek. Zdobywa także, co najważniejsze, coraz szersze zaufanie konsumentów. Jest to dobry punkt wyjścia do dalszego rozwoju biznesu w bliskiej współpracy z naszymi partnerami handlowymi.”

Karolina Bloch awansowała na stanowisko Senior Brand Managera, również w dziale detergentów w firmie Henkel Polska S.A. Od lipca br. odpowiada za marki: Pur (płyny do zmywania naczyń), Clin (płyny do mycia okien), Somat (produkty do zmywarek). Jej celem jest umocnienie pozycji tych marek w Polsce.

Karierę zawodową rozpoczęła w Henklu w 1996r. w dziale marketingu kosmetyków, jako Asystent Brand Manager. Rok później jako Junior Brand Manager zajmowała się m.in. takimi markami, jak: Bac, Schauma, Gliss Kur.

W 1999r. awansowała na stanowisko Brand Managera i wyjechała do centrali Henkel Central Eastern Europe w Wiedniu, gdzie przez pół roku była odpowiedzialna za Schaumę w całym regionie Europy-Środkowo Wschodniej. Po powrocie zajmowała się markami Palette i Poly, później Taft Na Każdą Pogodę.

Karolina Bloch jest mężatką, ma 2-letniego syna Aleksandra. Bardzo lubi jeździć na nartach i podróżować, a jej ulubionym krajem są Włochy. Jednak od kiedy została mamą, większość wolnego czasu poświęca rodzinie.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w Henklu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl