SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w IAA

W czwartek 16 czerwca, w siedzibie Wydawnictwa Presspublica, odbyło się Walne Zebranie Członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce.

Doroczne zebranie pozwoliło zgromadzonym Członkom IAA zapoznać się z kompleksowym sprawozdaniem z działań prowadzonych w minionym roku.

Do najważniejszych sukcesów Stowarzyszenia zaliczono intensywny rozwój programu Marketing dla Przyszłości i prowadzonych w jego ramach społecznych kampanii: „Pij mleko! Będziesz  wielki” (trwającej w skali ogólnopolskiej już trzeci rok, która bez wątpienia jest największą kampanią społeczną w III Rzeczpospolitej) oraz „Postaw na swoim! – przedsiębiorczość” (rozwijającej się dynamicznie od września 2004r.).

Za bardzo ważne działanie IAA uznano także aktywne zaangażowanie się w budowę systemu samoregulacji w Polsce. Członkowie IAA zaaprobowali projekty fundamentalnych dokumentów tworzonych w ramach prac Grupy Inicjatywnej samoregulacji w Polsce (a mianowicie: Kodeksu Etyki Reklamy, Statutu reorganizowanej Rady Reklamy, oraz Regulaminu Rozpatrywania Skarg przez Komisję Etyki Reklamy). Zgodzili się także na akces do zreorganizowanej Rady Reklamy, która stanie się podstawowym ciałem stojącym na straży etyki w reklamie.

W związku z upływem kadencji władz IAA wybranych przed dwoma laty, odbyły się także wybory do wszystkich organów Stowarzyszenia. W skład Zarządu IAA kadencji 2005-2007 weszli: Paweł Kowalewski (Communication Unlimited) – Prezes Zarządu, Katarzyna Łakińska (V&P), Stanisław Diskau (D’Advertising), Krzysztof Gmyrek (Business Consulting), Lech Kaczoń (Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej), Jacek Olechowski (DougFaberFamily) i Piotr Wałęski (BR TVP S.A.).

Dołącz do dyskusji: Zmiany w IAA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl