Zmiany w Olivii

Grzegorz Szczawiński dyrektorem kreatywnym Olivii

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Dyrektorem kreatywnym miesięcznika Olivia wydawanego przez Axel Springer Polska został Grzegorz Szczawiński. Przygotował on makietę nowej koncepcji miesięcznika, która zostanie wprowadzona jesienią na rynek. Grzegorz Szczawiński pracował wcześniej przez 8 lat na stanowiskach dyrektorów artystycznych w G+J.

"Dyrektor kreatywny jest nowym stanowiskiem w strukturze redakcji. Stworzyliśmy je w momencie, gdy zdecydowaliśmy się nadać pismu zupełnie nowy kształt graficzny" - mówi Małgorzata Barankiewicz, dyrektor wydawniczy tytułów kobiecych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK