SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w Wirtualnej Polsce

Od 8 marca 2005 roku nowy cennik reklam w Wirtualnej Polsce

Tuż po zmianach w strukturze Biura Reklamy, Wirtualna Polska wprowadza nową ofertę reklamową.  Nowy cennik będzie obowiązywał od 7 marca.

„To wręcz rewolucyjna zmiana – mówi Michał Tober, Kierownik ds. Obsługi Klientów Korporacyjnych w WP – otwieramy się na klientów indywidualnych i korporacyjnych, dostosowujemy przekaz reklamowy do ich rosnących oczekiwań, wprowadzamy rozwiązania stanowiące, iż nasza oferta reklamowa staje się jedną z najatrakcyjniejszych na rynku internetowym.”

Wraz z nową stroną główną pojawiły się nowe możliwości przekazu reklamowego. Strona główna jako najbardziej ekskluzywne miejsce reklamowe na portalu, gwarantuje najlepszą ekspozycję reklamy, duży zasięg, efektywność w generowaniu reakcji bezpośredniej. WP wprowadziła nowe ceny i zasady ekspozycji reklam na witrynie głównej, czemu towarzyszy założenie: pełna wyłączność danego reklamodawcy w danym dniu bez względu na formę reklamy. Wykorzystanie przez WP przy konstruowaniu strony głównej najnowocześniejszego standardu budowania strony – języka XHTML stwarza natomiast dodatkową możliwość generowania nietypowych form reklamy, wstawiania ich w dowolne miejsce na stronie i tworzenia niebanalnych animacji - czytamy w komunikacie nadawcy.

Ciekawą alternatywę dla klienta stanowić będzie bezsprzecznie wprowadzona właśnie, zawierająca elementy sponsoringu reklama w serwisie Poczta.wp.pl – jednym z najczęściej i najchętniej odwiedzanych przez użytkowników miejsc w portalu. O atrakcyjności oferty WP świadczy też min. zrównanie ceny banera, billbaorda i boxu, emisja reklam "wyskakujących" (pop-up, pop-under, brandmark, top layer, interstital) wraz z banerem lub bilboardem bez dopłat.

Biuro Reklamy WP wprowadziło nowe ceny świadczeń reklamowych dla poszczególnych serwisów, zmieniło sposób wyceny słów kluczowych, rozwinęło atrakcyjną ofertę targetowania przekazu reklamowego o możliwość targetowania według miast (obok wieku, płci, zawodu, wykształcenia, zainteresowań…).

Wśród atrakcyjnych form reklamy wyróżnić można: interstitial (pełnoekranowe animacje w formacie Flash, wykorzystujące efekty dźwiękowe. Reklama ukazuje się zaraz po załadowaniu strony lub jeszcze przed jej wyświetleniem. Jest ona sprzedawana w połączeniu z banerem lub billboardem), czat sponsorski, baner przypisany do wybranych słów kluczowych, pakiety: WPZasięg, Pakiety Produktów z Jednej Linii Tematycznej, czy najnowszy Pakiet Specjalny Miliard. 

„WPZasięg gwarantuje najniższy koszt dotarcia z przekazem reklamowym do możliwie najszerszej grupy docelowej. Reklama emitowana jest głównie na serwisach o najwyższym zasięgu w portalu – wyjaśnia Jacek Tryzno, Kierownik Biura Reklamy w WP – Kolejny Pakiet tworzony jest wg. podziału serwisów na linie tematyczne. Reklamodawca wybiera linię i formę reklamy oraz jeden najbardziej oczekiwany serwis, gdzie otrzymuje 40% zamawianej ilości odsłon. Biuro Reklamy WP wybiera rozmieszczenie pozostałej ilości odsłon reklamy proporcjonalnie do posiadanego miejsca. Dzięki wykorzystaniu pakietów klient jest w stanie dotrzeć do wybranej grupy docelowej przy niższych kosztach.” – dodaje.

Niebywale atrakcyjnym pakietem jest nowy Pakiet Specjalny Miliard. Obejmuje on reklamę emitowaną w modelu RunOnSite w serwisach WP i Allegro.pl. Realizowany wyłącznie na formie reklamy: baner/billboard gwarantuje miliard odsłon w cenie 1 PLN netto za 1000 odsłon.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w Wirtualnej Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl