„Znajdź swój ideał” w wakacyjnej kampanii Sympatia.pl

W radiu, prasie, kinach i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa serwisu Sympatia.pl. Akcja pod hasłem „Znajdź swój ideał” obejmuje też eventy nad morzem.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona od połowy lipca kampania reklamowa serwisu randkowego Sympatia.pl jest skierowana do młodych internautów, potencjalnych użytkowników tej witryny. Bohaterami akcji – przebiegającej pod hasłem „Znajdź swój ideał” – są dziewczyna i chłopak, którzy wymieniają cechy idealnego partnera. Na takiej samej koncepcji była oparta ubiegłoroczna kampania tego serwisu (więcej).

grafika

Obecna akcja obejmuje prasę („Polityka”, „Wprost”, „Film”, „Machina”, „Cosmopolitan”, „Joy”, „Viva!”, „Party”, „Playboy”), internet (Onet.pl), radio (Radio ZET, RMF FM, Radio Eska) oraz kina (sieci Multikino i Silver Screen). Ponadto na plażach w Łebie, Ustce, Kołobrzegu i Gdyni przez całe wakacje organizowane są Strefy Sympatii, w których dla singli dostępne są atrakcje takie jak aktywności sportowe, aerobik plażowy czy zabawy w twister. Cała kampania jest zaplanowana do końca sierpnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?