SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

John Legend i Adam Levine w reklamie Pampers. Celebrowanie ojcostwa

Do swojej najnowszej reklamy producent pieluszek dla dzieci Pampers zaangażował znanych piosenkarzy - Johna Legenda oraz Adama Levine'a, frontmana Maroon 5.

Article

Spot Pampers celebruje ojcostwo i podkreśla, że tata może być znakomitym opiekunem dziecka od narodzin.

W 60-sekundowej reklamie "Love the Change" John Legend (laureat Oscary za utwór „Glory”) przewija swojego synka, nucąc pod nosem piosenkę  „Stinky Booty Duty”. O pomoc zwraca się do starszej córki oraz kilkunastu ojców, którzy stoją za nim. Prawie każdy z nich ma na ręku swoje dziecko.

Mężczyźni razem wyśpiewują „Stinky Booty Duty” w konwencji musicalu. Dołącza do nich Adam Levine, który także przewija swoje maleństwo. Spot wieńczy niespodziewane wejście, Chrissy Teigen, żony Legenda i modelki.

Reklamę przygotowała agencja MSL Group.

Kontynuacja kampanii z 2018 roku

To już druga odsłona kampanii Pampers z Johnem Legendem. Pierwszą wyemitowano w czerwcu ubiegłego roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: John Legend i Adam Levine w reklamie Pampers. Celebrowanie ojcostwa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl