SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zofia Bugajna-Kasdepke w Risk Made in Warsaw

Zofia Bugajna-Kasdepke - do niedawna związana z Publicis Groupe - objęła stanowisko wiceprezeski i członkini zarządu w firmie odzieżowej Risk Made in Warsaw.

Zofia Bugajna-Kasdepke Article

Bugajna-Kasdepke na nowym stanowisku global brand director jest odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie marką oraz rozwój biznesu - w tym za ekspansję Risk Made in Warsaw na zagraniczne rynki.

Nowej wiceprezesce podlegać będą obszary strategii marki, PR & marketingu, partnerstwa biznesowe i sprzedaż. Docelowo Bugajna-Kasdepke będzie odpowiedzialna również za współpracę z innymi markami. Poprowadzi zespół liczący 28 osób.

- Przed nami postawienie nowej platformy eCommerce i zdefiniowanie na nowo digitalowego ekosystemu marki. Udział w targach odzieżowych w Nowym Jorku, Las Vegas, Dusseldorfie, Kopenhadze i Szanghaju to znakomite okazje do promocji RISK’a zagranicą. Rok 2020 będzie więc czasem wytężonej pracy i ekscytujących zmian - mówi Zofia Bugajna-Kasdepke.

Zofia Bugajna-Kasdepke przez dekadę w MSL Group

Przez ostatnie czery lata Bugajna-Kasdepke pracowała w strukturach regionalnych Publicis Groupe, gdzie była odpowiedzialna za rozwój biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej, zajmowała także stanowisko chief communications officera w Publicis Communications. Była też business development directorem i członkinia zarządu na region CEE w MSL Group. Z firmą rozstała się po blisko 10 latach w sierpniu tego roku.

Wcześniej była szefową departamentu komunikacji marketingowej w Gemiusie. W przeszłości związana z agencjami Edelman Polska, Euro RSCG Sensors (obecnie Havas PR). Przez chwilę była też dziennikarką TVP.

Zofia Bugajna-Kasdepke pracowała dla największych światowych marek jak: Coca-Cola, P&G, LVMH, Amazon czy Netflix. Zespoły, które prowadziła zdobyły kilkadziesiąt nagród i wyróżnień, między innymi: EFFIE, Golden Drum, SABRE Award, IPRA Golden World Award, European Excellent Award, Złote Spinacze, Impactory, a także tytuły Kampania Społeczna Roku.

Prowadzi autorskie zajęcia na Uniwersytecie Warszawskim, wcześniej wykładała także na Uniwersytecie SWPS i na Uczelni Łazarskiego.

RISK Made in Warsaw to niezależna polska marka odzieżowa, na rynku od 2011 roku. Została założona przez Antonię Samecką i Klarę Kowtun, które są wyłącznymi właścicielkami przedsiębiorstwa.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zofia Bugajna-Kasdepke w Risk Made in Warsaw

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ala
Dajcie spokój z tymi komicznymi formami żeńskimi 🤦🏻‍♀️
5 7
odpowiedź
User
Ola
A w czym przeszkadzają formy żeńskie? Nie wiem co w tym komicznego...
7 2
odpowiedź
User
Bart
A w czym przeszkadzają formy żeńskie? Nie wiem co w tym komicznego...
W tym, że to brzmi trochę komicznie
2 3
odpowiedź
User
Lissa
@Bart oswoisz się
6 0
odpowiedź