Zofia Zborowska, Zuza Kołodziejczyk, Victor Borsuk zapewniają w nowej kampanii Galaxy S10, że #BędzieCoWspominać

Pod hasłem #BędzieCoWspominać rozpoczęła się najnowsza kampania marki Samsung, promująca smartfony z linii Galaxy S10. W ramach akcji firma przypomni na czym polega prawdziwa moc fotografii i dlaczego tak naprawdę robimy zdjęcia.  W akcję zaangażowano Zofię Zborowską, Zuzę Kołodziejczyk, Victora Borsuka i parę podróżników Busem przez Świat.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Samsung w nowej kampanii smartfona Galaxy S10 chce przede wszystkim pokazać, na czym polega prawdziwa moc fotografii. Punktem wyjścia dla tych działań jest pokazanie zdjęć jako cennych nośników wspomnień.

- Kampanią #BędzieCoWspominać chcemy podkreślić moc, która kryje się za każdym wykonanym i udostępnionym w social mediach zdjęciem. Lajki i hashtagi nie mają znaczenia, liczą się emocje, które towarzyszą nam w danej chwili – radość, śmiech, wzruszenie. Chcemy zachęcić do pokazywania świata, takim jaki jest naprawdę. Oferując najwyższą jakość aparatów we flagowych smartfonach z linii Galaxy S10 wspieramy naszych klientów, aby mogli skoncentrować się na uchwyceniu niezapomnianych momentów. O resztę zadba aparat - powiedział Marcin Garbarczyk, dyrektor ds. strategii i marketingu w Samsung Electronics Polska.

Kampania obejmuje działania digital, social i PR, prowadzone m.in. za pośrednictwem mediów wydawanych przez Burda International Polska (Glamour, Elle, National Geographic i National Geographic Traveller) oraz kanałów własnych marki.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/samsung-galaxy-s10-promocja-odkup-i-dodatkowe-ubezpieczenie-ekranu,7171061672859265a ##

Do współpracy w akcji zaproszono również ambasadorów, którzy na swoich kanałach social media będą wcielać w czyn ideę #BędzieCoWspominać, utrwalając warte zapamiętania momenty z wykorzystaniem smartfonów Galaxy S10. Są to Zofia Zborowska – aktorka, amatorka podróży i ekologii, Busem przez Świat – para podróżników, Ola i Karol Lewandowscy, którzy zwiedzają świat podróżując charakterystycznym kolorowym busem, Zuza Kołodziejczyk – modelka, zwyciężczyni 3 edycji programu „Top Model” i Victor Borsuk – siedmiokrotny Mistrz Polski w kitesurfingu, fotograf, który lubi dzielić się tajnikami warsztatu ze swoją społecznością.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/samsung-wplywy-i-zysk-w-2019-roku-jaka-sprzedaz-samsung-galaxy-s10,7171078962714241a ##

Kampania potrwa do listopada 2019 roku. Za jej realizację odpowiadają agencje VML, dfusion communication, oraz dom mediowy Starcom. Za konceptem kreatywnym i ideą kampanii stoi agencja Leo Burnett.

Samsung zapowiedział oficjalnie nową linię smartfonów Galaxy S10 w lutym br. W ofercie znajdą się 4 wersje - Galaxy S10, S10+, S10e oraz S10 5G przystosowany do obsługi nadchodzącej nowej technologii komórkowej. Urządzenia wyposażone w ekrany od 5,8 do 6,7 cala oferują od dwóch do czterech aparatów fotograficznych, ceny wynoszą od 3299 do 6999 złotych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu