SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Zostań inwestycyjnym tygrysem...' w kampanii KBC Securities

W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa KBC Securities. Akcję pod hasłem "Zostań inwestycyjnym tygrysem&" przygotowały Henyo Behrendt i SPC House of Media.

Rozpoczęta właśnie kampania KBC Securities reklamuje dwie platformy transakcyjne oferowane przez tę firmę. Przekaz pod hasłem "Zostań inwestycyjnym tygrysem&" opiera się na wizerunku tego zwierzęcia, co ma podkreślać zdecydowanie i odwagę w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych.

KBCSecurities

Akcja od 26 października jest prowadzona w telewizji (30- i 15-sekundowe spoty w TVN24 i TVP Info, 8-sekundowe billboardy sponsorskie przy programie "Bilans Tygodnia" w TVN CNBC), prasie (m.in. w Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Parkiet i Polityka) oraz internecie (m.in. Onet.pl, Money.pl, bankier.pl).

Kreację kampanii - zaplanowanej na cztery tygodnie - przygotowała agencja reklamowa Henyo Behrendt, zakupem mediów zajął się dom mediowy SPC House of Media, a działania public relations prowadzi agencja magnifiCo PR.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Zostań inwestycyjnym tygrysem...' w kampanii KBC Securities

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl