SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Zrób rakowi wspak” - ING Życie reklamuje ubezpieczenie od nowotworu (wideo)

W telewizji, internecie, BTL-u i na outdoorze trwa kampania ING Życie reklamująca ubezpieczenie na wypadek choroby nowotworowej. Akcję przygotowały agencje Grandes Kochonos i Focus Advantage oraz dom mediowy PanMedia Western.

„Zrób rakowi wspak” - ING Życie reklamuje ubezpieczenie od nowotworu (wideo)

Kampania ubezpieczenia na wypadek choroby nowotworowej w ING Życie w prosty, sugestywny sposób prezentuje zalety tej polisy. Poszczególne reklamy - nakręcone przez Klaudiusza Dwulita, a wyreżyserowane przez Bartka Gralę - łączy hasło „Zrób rakowi wspak”.

Akcje reklamowa - prowadzona od początku października, a zaplanowana do 11 listopada - obejmuje telewizję (3 spoty w wersjach 30- i 15-sekundowych w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, TVP Info i kanałach z oferty Atmediów), internet (YouTube, TVNplayer.pl, Wideo.onet.pl, Onet.pl, Interia.pl, WP.pl, Allegro.pl, Ceneo.pl, Facebook, NK.pl, kobiece serwisy społecznościowe, Styl.fm, Kobieta.gazeta.pl, serwis rakowiwspak.pl, działania na facebookowym fanpage’u ING Życie), outdoor (2 siatki wilkoformatowe na trasie Warszawa-Gdańsk i Warszawa-Katowice), oraz BTL (ulotki dostępne w placówkach ING Życie oraz rozdawane przez przedstawicieli firmy z magnesami na lodówkę).

Kreację reklam ATL przygotowała agencja Grandes Kochonos, postprodukcją spotów zajęła się firma Yakumama, kreacją reklam BTL zajęła się agencja Focus Advantage, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy PanMedia Western.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Zrób rakowi wspak” - ING Życie reklamuje ubezpieczenie od nowotworu (wideo)

26 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ZZ
Reklama idiotyczna.
12 8
odpowiedź
User
chujwdupeing
co za kretyn wymyśla takie reklamy.....
16 8
odpowiedź
User
piotr
juz nie wiedza jak zarabiac pieniadze , i co z tego ze czlowiek sie ubezpieczy ? -czy nagle sie znajdzie lek ktory uzdrowi ? niech spadaja naciagacze i oszusci .ludzie nie dajcie sie oszukac firma zbierze zniwo i slad po niej zaginie .
17 8
odpowiedź