Żubrówka odświeża swój wizerunek

Żubrówka w nowym opakowaniu jest dostępna na polskim rynku od początku kwietnia.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

 Wprowadzono nowoczesną, przezroczystą etykietę, która ma zwrócić na Żubrówkę uwagę nowych konsumentów.

– Siła tej marki tkwi w tradycji, w ogromnym uznaniu, jakim darzą ją konsumenci – mówi Paweł Królikowski, Product Group Manager w CEDC. – Dlatego odświeżamy wizerunek Żubrówki poprzez delikatne zabiegi, które mają przypomnieć i pokazać w pełnym świetle wszystkie jej walory. Chcemy, by Żubrówka stała się bardziej prestiżowa i przesunęła  się do segmentu wódek premium.

 W punktach sprzedaży detalicznej pojawią się materiały POS, specjalne ekspozytory i promocje konsumenckie. W supermarketach i sklepach bezcłowych będą prowadzone promocje z udziałem hostess. Specjalny zestaw materiałów POS powstał również z myślą o lokalach serwujących alkohol. Przygotowano cykl szkoleń barmańskich oraz imprez klubowych pod nazwą „Źdźbło inna noc”, które tej wiosny zagoszczą w najmodniejszych klubach Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Poznania i Białegostoku. Gama zupełnie nowych drinków z Żubrówką będzie promowana w całym kraju podczas animacji klubowych z udziałem hostess.

Nowe oblicze Żubrówki poznają na razie tylko konsumenci w Polsce. Central European Distrubution Corporation – właściciel Polmosu Białystok produkującego Żubrówkę – planuje odświeżenie marki również na zagranicznych rynkach, na których marka odnosi sukcesy od wielu lat. Żubrówka należy do czołówki marek premium we Francji, Japonii i Wielkiej Brytanii. Jej sprzedaż bardzo szybko rośnie również w Hiszpanii, Irlandii, Belgii. Żubrówka jest także eksportowana do Australii, Kanady i Meksyku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style