Triumf Igi Świątek na Wimbledonie hitem w stacjach Polsatu

Średnio 3,16 mln widzów śledziło w kanałach Polsatu finał Wimbledonu z Igą Świątek – wynika z danych Nielsena. Łączny zasięg transmisji na głównej antenie stacji i w Polsacie Sport to 4,3 mln odbiorców.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Triumf Igi Świątek na Wimbledonie hitem w stacjach Polsatu
mat.prasowe

Finałową rozgrywkę Igi Świątek z Amandą Anisimową, która odbyła się w sobotę na Wimbledonie, Polsat transmitował na głównej antenie, w Polsacie Sport 1 oraz w Polsat Premium 1 między godz. 17.00 a 18.30. 

W Polsacie mecz oglądało średnio 1,81 mln widzów, co dało stacji niemal 21 proc. udziału w rynku w grupie wszystkich widzów i 20 proc. w grupie komercyjnej 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Na kanale tematycznym Polsatu triumf Igi Świątek obejrzało średnio 1,34 mln osób. To przełożyło się na udział Polsatu Sport w telewizyjnym rynku na poziomie 15,5 proc. w grupie ogólnej i 14,26 proc. w grupie komercyjnej 16-59. Polsat Sport Premium 1 nie jest monitorowany przez Polsat. 

W sumie zwycięstwo polskiej tenisistki na obu antenach Polsatu śledziło średnio 3,16 mln widzów, a łączny zasięg transmisji osiągnął wynik 4,3 mln odbiorców. 

Telewizja Polsat jest oficjalnym polskim nadawcą Wimbledonu od 2000 roku, czyli od początku istnienia Polsatu Sport. 

“Na przestrzeni 25 edycji tego turnieju widzowie mogli ekscytować się nie tylko tegorocznym triumfem Igi Świątek, ale także m.in. finałowym występem Agnieszki Radwańskiej w 2012 roku, rozegranym rok później ‘polskim ćwierćfinałem’ z udziałem Jerzego Janowicza i Łukasza Kubota czy triumfem tego drugiego tenisisty w grze podwójnej w 2017 roku” – informuje w komunikacie prasowym Polsat. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu