SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży tygodników plotkarskich, „Dobry Tydzień” z największym wzrostem

W lipcu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, które zanotowało największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskał „Dobry Tydzień”.

Article

Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w lipcu 2016 roku względem lipca 2015 roku zmalała o 7,78 proc. i wyniosła 553 998 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie jest to największy spadek w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 1,51 proc. do 327 424 egz.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 232 302 egz., po wzroście o 4,23 proc.

Ostatnią pozycję zajął tygodnik „Dobry Tydzień”. Jego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się najbardziej w zestawieniu - o 8,07 proc. do 180 166 egz.

Wirtualnemedia.pl

lipiec

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Życie na Gorąco

736 117

553 998

553 998

774 840

600 718

600 718

-7,78%

Twoje Imperium

450 429

327 424

327 424

449 771

322 559

322 559

1,51%

Rewia

351 164

232 302

232 302

332 952

222 869

222 869

4,23%

Na Żywo

292 911

188 552

188 552

291 315

188 211

188 211

0,18%

Świat & Ludzie

295 645

187 854

187 854

304 705

190 751

190 751

-1,52%

Dobry Tydzień

286 454

180 166

180 166

271 411

166 718

166 718

8,07%

W porównaniu do czerwca br. wszystkie tygodniki yellow zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał magazyn „Na Żywo” - było to 9,55 proc.

Wirtualnemedia.pl

2016

Dynamika

ZKDP

lipiec

czerwiec

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Życie na Gorąco

736 117

553 998

553 998

704 812

530 061

530 061

4,52%

Twoje Imperium

450 429

327 424

327 424

434 406

317 434

317 434

3,15%

Rewia

351 164

232 302

232 302

328 536

223 565

223 565

3,91%

Na Żywo

292 911

188 552

188 552

268 722

172 112

172 112

9,55%

Świat & Ludzie

295 645

187 854

187 854

282 730

181 902

181 902

3,27%

Dobry Tydzień

286 454

180 166

180 166

266 936

167 871

167 871

7,32%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” liderem sprzedaży tygodników plotkarskich, „Dobry Tydzień” z największym wzrostem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl