SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Życie warto smakować” w reklamach słodyczy Mieszko

Ruszyła kampania reklamowa słodyczy produkowanych przez firmę Mieszko prowadzona pod hasłem „Życie warto smakować”. W pierwszej odsłonie akcji, przy której pracują firmy marketingowe Change i Maxus, promowane są Michaszki.

Article

Kampania pod hasłem „Życie warto smakować” eksponuje radosne chwile spędzane przez bliskie osoby. W pierwszych reklamach promowane są cukierki Michaszki, które niedawno zyskały nową recepturę (zawartość orzechów zwiększono do 25 proc.) oraz odświeżono wygląd ich opakowań.

Akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim nośniki outdoorowe w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Raciborzu, a także w Zagłębiu i na Śląsku.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Change, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Maxus.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Życie warto smakować” w reklamach słodyczy Mieszko

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jon
tylko po co to pokazywac ? Kampania moim zdaniem srednia jak na dekade temu a na rynku dzieje sie wiele wiecej.
10 8
odpowiedź