SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Życzenia cyfrowych informacji reklamują Polskie Radio 24 (wideo)

Cyfrowe radio informacyjne Polskie Radio 24 ruszyło z pierwszą kampanią wizerunkową. Za jej przygotowanie odpowiada wybrana w przetargu agencja Walk Creative (należąca do Grupy Walk).

Article

Agencja Walk Creative zaplanowała i zrealizowała  działania cross-mediowe -  przygotowała scenariusze i zajęła się produkcją reklamy telewizyjnej oraz spotu radiowego. Ponadto odpowiada za outdoor, prasę oraz kampanię display.



W spocie telewizyjnym i radiowym głównymi bohaterami są spersonifikowane informacje, które zwracają uwagę na to, jak ważna jest ich wiarygodność oraz czysty przekaz.

Czasu trwania kampanii nie podano.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Życzenia cyfrowych informacji reklamują Polskie Radio 24 (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rafał
Podiom tej reklamy jest zaskakująco niski, w porównaniu do wcześniejszych kampanii. Juz PiS ograniczył wam budżet?
10 11
odpowiedź
User
@mati32
Słabe
11 11
odpowiedź
User
swordfish
Jaki odbiornik jest widoczny na pierwszym zdjęciu?
9 8
odpowiedź
User
M.K.
W tej reklamie nie słychać o DAB+, skąd Babcia Lodzia, która już odbiera Telewizję w DVB-T ma wiedzieć, że ma kupić nowy odbiornik
9 8
odpowiedź
User
Resztex
Kto kupi odbiornik w dobie internetu?
8 8
odpowiedź