Zygmunt Solorz-Żak i Jan Kulczyk reklamują Puls Biznesu

Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa "Pulsu Biznesu". Wakcji, prowadzonej na łamach tej gazety, biorą udział m.in. JanKulczyk, Janusz Palikot i Zygmunt Solorz-Żak.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W prowadzonej od 7 września wizerunkowej kampanii reklamowej"Pulsu Biznesu" znane osoby ze świata polityki i biznesuuzasadniają, dlaczego sięgają codziennie po tę gazetę. W akcji jestwykorzystywany wizerunek m.in. Michała Sołowowa, ZbigniewaJakubasa, Zygmunta Solorza-Żaka, Jana Kulczyka, LudwikaSobolewskiego, Adama Szejnfelda, Janusza Palikota, AndrzejaMalinowskiego, Henryki Bochniarz i Marka Goliszewskiego. Kampaniama na celu wzmocnienie wizerunku "Pulsu Biznesu" jako nowoczesnegoi dynamicznego dziennika, który jest cennym źródłem wiedzy o rynkui narzędziem pracy menedżera.

Akcja na łamach "Pulsu Biznesu" jest planowana przynajmniej dokońca bieżącego roku, a jej intensywna część, podczas którejkażdego dnia będą prezentowane wypowiedzi kolejnych osób, potrwacztery tygodnie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"