SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Żywiec reklamowany w odmłodzonych opakowaniach ze wskaźnikiem schłodzenia (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Żywiec (Grupa Żywiec) prezentująca jego zmienioną identyfikację wizualną. Akcję przygotowały i realizują firmy DDB Warszawa, Opus Film, Men at Work, MediaVest, Gong i TBWA PR.

Akcja nowej reklamy Żywca rozgrywa się w Gdańsku. Grupa młodych osób imprezuje na łodzi, przez co upuszczona butelka piwa toczy się po pokładzie, spadając w końcu do skrzynki z lodem. Taki przekaz ma przedstawić odświeżoną w marcu identyfikację Żywca (przeczytaj o niej więcej) i pokazać nową funkcjonalność butelek tego piwa: wskaźnik schłodzenia sygnalizujący osiągnięcie przez napój temperatury 6 stopni Celsjusza, idealnej do spożycia.

To druga reklama Żywca przygotowana przez agencję DDB Warszawa w ramach formatu kreatywnego „Polski apetyt na życie”. Pierwszy spot był emitowany od listopada ub.r. (obejrzyj go).

- Pierwsza kampania w ramach pozycjonowania „Polski apetyt na życie”w krótkim czasie bardzo pozytywnie przełożyła się zarówno na wizerunek, jak i wyniki sprzedaży Żywca. Konsumenci docenili, że marka chce się do nich zbliżyć, pokazuje, że ich rozumie i jest częścią ich życia - przekonuje Wojciech Bogusz, marketing manager marki Żywiec.

Obecna odsłona kampanii od 26 kwietnia obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie i tematyczne), prasę oraz outdoor. Ponadto w nowej wersji, przygotowanej przez agencję Gong, uruchomiono serwis zywiec.com.pl.

Za działania BTL dla Żywca odpowiada agencja Men at Work, za zakup mediów - dom mediowy MediaVest, a za działania public relations - agencja TBWA PR. Produkcją spotu telewizyjnego zajął się dom produkcyjny Opus Film.

Dołącz do dyskusji: Żywiec reklamowany w odmłodzonych opakowaniach ze wskaźnikiem schłodzenia (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
miko1aj
"Grupa młodych osób imprezuje na łodzi, przez co upuszczona butelka piwa toczy się po pokładzie, spadając w końcu do skrzynki z lodem. Taki przekaz ma przedstawić odświeżoną w marcu identyfikację Żywca"

Najmocniej przepraszam – ale proszę przeczytać sobie to zdanie i odpowiedzieć, czy TO JEST ODŚWIEŻENIE czegokolwiek? Szanowny marketingu? Pomijając już w ogóle brak sensu i logiki, poza oczywiście chęcią pokazania butelki w całym spocie, jako głównego bohatera, to czysty i klasyczny powrót do marketingowych rozwiązań sprzed 20 lat? A wtedy już powstawały kampanie bardziej ŚWIEŻE.
Jakie to strasznie przykre, że jedyne na co stać obecnie dział marketingu tego bądź co bądź czołowego polskiego brandu piwnego to zmiana grafiki, względnie butelki na inną – co MA ZASTĄPIĆ rzeczywistą, realną i jakąkolwiek strategię marki.
Czy to przez to kłopoty finansowe?
odpowiedź
User
pavv
Żywiec nie jest piwem. To napój piwopodobny powstały z wody, spirytusu i aromatów identycznych z naturalnymi.
odpowiedź