Żywiec Zdrój w nowej kampanii chwali się osiągnięciem neutralności plastikowej

Marka wody Żywiec Zdrój (Danone) rusza z kampanią wizerunkową informującą o powtórzeniu zobowiązania - zbiórki i przekazania do recyklingu równowartości całości plastiku wprowadzonego przez firmę na rynek w 2021 roku. To już drugi  rok z rzędu, kiedy firma osiąga neutralność plastikową.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Żywiec Zdrój w nowej kampanii chwali się osiągnięciem neutralności plastikowej

Żywiec Zdrój w 2018 roku na szczycie klimatycznym COP24 w Katowicach zadeklarował zapewnienie zbiórki i poddanie recyklingowi takiej samej ilości plastiku, jaką wprowadzi na rynek. Na początku ubiegłego roku firma ogłosiła realizację tego zobowiązania i zamknięcie obiegu tworzywa. Teraz dokonała tego ponownie, o czym informuje w nowej kampanii.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/woda-zywiec-butelka-bez-etykiety-100-recykling-gdzie-kupic-cena ##

Żywiec Zdrój neutralny plastikowo

- Podczas trwającej obecnie  kampanii chcemy dotrzeć z tą informacją do jak największej liczby odbiorców, podkreślając jednocześnie, że ponowne wypełnienie naszej deklaracji nie byłoby możliwe również bez odpowiedzialnej  postawy konsumentów, którzy prawidłowo postępują ze zużytymi opakowaniami, wyrzucając je do żółtego kosza - mówi Klaudia Krawczyk, starszy kierownik marki Żywiec Zdrój.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zywiec-zdroj-mamo-tato-wole-wode ##

O realizacji zobowiązania marki informują 15-sekundowe spoty emitowane w największych stacjach telewizyjnych oraz 15-, 6- oraz 2-sekundowe materiały w Internecie, w tym na kanale YouTube, platformach VOD oraz w mediach społecznościowych. Równolegle prowadzone będą działania z influencerami oraz shopper-marketingowe.

Za komunikację nowej kampanii odpowiadają – agencja VMLY&R (koncept, kreacja oraz działania w Internecie), Mediacom (planowanie i zakup mediów) oraz Tailor Made PR (komunikacja z mediami oraz współpraca z Influencerami).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"