Żywiec Zdrój zaczyna sprzedawać wodę w szklanych butelkach

Żywiec Zdrój (Danone) wprowadza na rynek wodę w szklanych butelkach, które mają być alternatywą dla plastikowych opakowań.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Żywiec Zdrój zaczyna sprzedawać wodę w szklanych butelkach

Nowe szklane opakowania wody Żywiec Zdrój to odpowiedź na potrzeby branży HoReCa (hotele, restauracje, catering). Wprowadzenie nowości poprzedził etap konsultacji z przedstawicielami restauracji, hoteli i ekspertami w dziedzinie gastronomii.

- Projektując kształt szklaną butelkę oraz jej etykietę, zależało nam na tym, aby produkt wpisywał się w klimat nowoczesnych, eleganckich miejsc i jednocześnie podkreślał pochodzenie naszej krystalicznej górskiej wody źródlanej, powstającej w sercu Żywiecczyzny - mówi Anna Kochańska, kierownik marketingu w Żywiec Zdrój.

Wariant gazowany Żywiec Zdrój w szklanych butelkach został przygotowany we współpracy z hydrosommelierem, Tomaszem Koleckim.

Wodę już można znaleźć w restauracjach i kawiarniach w całym kraju, a jesienią dostępna będzie w wybranych punktach sprzedaży.

Zakaz sprzedaży jednorazowych produktów

Do 2021 r. zakazem sprzedaży w UE zostaną objęte następujące produkty jednorazowego użytku wykonane z tworzywa sztucznego: sztućce (widelce, noże, łyżki i pałeczki), talerzyki i inne naczynia, słomki do napojów, patyczki do uszu, rączki do balonów, a także tworzywa sztuczne ulegające oksydegradacji i pojemniki do żywności oraz styropianowe kubeczki.

Państwa członkowskie będą miały czas do 2029 r. na osiągniecie poziomu 90% recyklingu plastikowych butelek. Nowe butelki będą też musiały być wytwarzane przynajmniej w 25% z materiału pochodzącego z recyklingu przed 2025 r. Do 2030 r. odsetek ten powinien sięgnąć 30%.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu