PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Producent „Familiady” i nadawca E-Sportu ze wzrostem wpływów o 18 proc. i 281 tys. zł zysku
Producent „Familiady” i nadawca E-Sportu ze wzrostem wpływów o 18 proc. i 281 tys. zł zysku
Teleturniej „Va banque” ogląda 853 tys. widzów
Teleturniej „Va banque” ogląda 853 tys. widzów
Astro ma być producentem teleturnieju „Va banque” w TVP
Producent „Familiady” i nadawca E-Sport TV ze wzrostem wpływów do 2,1 mln zł i 255 tys. zł straty
Producent „Familiady” i nadawca E-Sport TV ze wzrostem wpływów do 2,1 mln zł i 255 tys. zł straty
„Familiada” w TVP2 przez kolejny rok, Astro ma umowę na 90 odcinków
„Familiada” w TVP2 przez kolejny rok, Astro ma umowę na 90 odcinków
Producent „Familiady” i nadawca E-Sport TV sprzedał obligacje za 2,95 mln zł
Producent „Familiady” i nadawca E-Sport TV sprzedał obligacje za 2,95 mln zł
Producent „Familiady” i nadawca E-Sport TV: wpływy 46 proc. w górę, strata zmalała do 43 tys. zł
Producent „Familiady” i nadawca E-Sport TV: wpływy 46 proc. w górę, strata zmalała do 43 tys. zł
Kanał E-Sport TV osiągnął rentowność, Ryszard Krajewski przejął nowe akcje nadającej go spółki Astro
Kanał E-Sport TV osiągnął rentowność, Ryszard Krajewski przejął nowe akcje nadającej go spółki Astro
Producent „Familiady” w dużym spadku jego kursu giełdowego podejrzewa manipulację, zawiadamia KNF
Producent „Familiady” w dużym spadku jego kursu giełdowego podejrzewa manipulację, zawiadamia KNF
Astro z wyższymi wpływami i dużo niższą stratą, rozwija ofertę reklamową E-Sport TV
Astro z wyższymi wpływami i dużo niższą stratą, rozwija ofertę reklamową E-Sport TV
E-Sport TV: 1,1 tys. widzów oglądalności minutowej, od lutego pasmo TVgry.pl
E-Sport TV: 1,1 tys. widzów oglądalności minutowej, od lutego pasmo TVgry.pl
Astro szykuje dwa talk showy i serwis informacyjny w E-Sporcie
Astro szykuje dwa talk showy i serwis informacyjny w E-Sporcie
Astro podpisało umowę z TVP na kolejne 90 odcinków „Familiady”
Astro podpisało umowę z TVP na kolejne 90 odcinków „Familiady”
Producent „Familiady” zainwestował 990 tys. zł w biuro nieruchomości
Producent „Familiady” zainwestował 990 tys. zł w biuro nieruchomości
Producent „Familiady” z 940 tys. zł wpływów i 92,2 tys. zł straty w II kwartale br.
Producent „Familiady” z 940 tys. zł wpływów i 92,2 tys. zł straty w II kwartale br.
Nielsen Audience Mesaurement będzie mierzyć oglądalność E-Sportu
Nielsen Audience Mesaurement będzie mierzyć oglądalność E-Sportu