Wyniki badania:
- Połowa badanych kierowców na świecie zmieniłaby markę samochodu na inną równorzędną, aby uzyskać dostęp do usług łączności w pojeździe.
- Siedemdziesiąt dwa procent kierowców przesunęłoby zakup samochodu o rok, aby zakupić pojazd wyposażony w system łączności od wybranego producenta.
- Niemal dwie trzecie badanych kierowców, którzy dowiedzieli się o usługach łączności pojazdów, uważa je za istotną cechę ich kolejnego samochodu.
- Sześćdziesiąt siedem procent kierowców w USA wskazuje, że prawdopodobnie kupiliby usługę łączności lub Wi-Fi, gdyby była ona dostępna w ich samochodzie.

Świadomość klientów w dziedzinie usług łączności pojazdów jest wysoka, dla sześciu funkcji wynosi 50 procent lub więcej.
- Pomoc drogowa (74%)
- Nawigacja i ruch drogowy w czasie rzeczywistym (72%)
- Zdalne uruchamianie (71%)
- Odtwarzanie muzyki w technologii streamingu (70%)
- Dobór ubezpieczenia na podstawie użycia pojazdu (52%)
- Punkt dostępowy Wi-Fi (50%)
Wkład firmy Ericsson w opracowanie platformy AT&T Drive jest kluczowy. Zapewnia on platformie chmurową podstawę, na której producenci samochodów mogą oprzeć cały ich indywidualnie dostosowany system łączności pojazdów. Kompletny raport jest udostępniany producentom motoryzacyjnym przez AT&T Drive Studio.

*Produkty i usługi AT&T dostarczane są lub oferowane przez oddziały i partnerów AT&T Inc. pod marką AT&T, a nie przez AT&T Inc.
dostarczył
infoWire.pl











