W pakiecie Audytorium 17 w godz. 6.00-20.00 ceny reklam zwiększą się o 4,9 proc. Z kolei w pakiecie Audytorium 17 Premium (dodatkowych 6 anten miejskich) reklamy zdrożeją o 5,6 proc.
- Nowy cennik podyktowany jest zmianami cenników lokalnych oraz stale rosnącym zainteresowaniem reklamodawców. Jest to przede wszystkim korekta cen związana z inflacją. Podobnie jak inni nadawcy radiowi dostosowujemy nasze cenniki do całego rynku reklamowego - komentuje Paweł Pałuch, prezes zarządu Audytorium 17. - Chciałbym przypomnieć, że polityka handlowa wszystkich rodzajów mediów, w większości opiera się na kosztach dotarcia i udzielanych rabatach, a nie publikowanych cennikach - dodaje.
To pierwsza podwyżka Audytorium 17 w tym roku. W 2022 roku ceny reklam sieci z regionalnymi rozgłośniami publicznymi na ogólnopolskim rynku zwiększyły się dwukrotnie (w kwietniu i listopadzie).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/audytorium-17-stacje-regionalne-polskiego-radia-wplywy-z-reklam,7169843398674049a ##
Według badania Radio Track w okresie od listopada ub.r. do stycznia br. łączny udział obsługiwanych przez spółkę stacji regionalnych Polskiego Radia wyniósł 4,2 proc., o 0,5 pkt proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej.











