AVT reklamuje „Czas na Wnętrze”, „T3” i „Budujemy Dom” (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa wydawanych przez AVT czasopism „Czas na Wnętrze”, „T3” i „Budujemy Dom”. Akcję przygotował dział produkcji tej firmy i dom mediowy Mediaedge:cia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa czasopism wnętrzarskich wydawnictwa AVT ma charakter wizerunkowy. Celem akcji jest przedstawienie dwóch stosunkowo nowych tytułów firmy: „Czasu na Wnętrze” i „T3”, oraz podkreślenie, że wokół „Budujemy Dom” zbudowana została cała grupa czasopism i serwisów internetowych AVT.

W ramach kampanii billboardy sponsorskie są emitowane w TVN24, TVN Style i TVN Turbo. Akcję – zaplanowaną na cały marzec – przygotowały dział produkcji AVT (kreacja) oraz dom mediowy Mediaedge:cia (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"