Jarek Kuśmierski awansuje po niespełna półtora roku w agencji WebTalk. W nowej roli - creative leada - będzie raportował bezpośrednio do Martina Winthera, wspierając go w koordynacji pracy zespołów kreatywnych, content creatorów oraz organizacji workflow — informuje w komunikacie prasowym agencja.
Będzie też nadal pracował w zespole z Moniką Bukowską, wspierając zespoły kreatywne w "dowożeniu najlepszych pomysłów i utrzymaniu wysokiej jakości pracy".
"Z dużą radością informuję, że Jarek Kuśmierski objął rolę naszego creative leada. Ci, którym dane było z nim pracować, doskonale znają jego energię, talent i niezawodność w codziennej pracy - ten awans to naturalny krok w jego dalszym rozwoju. Jarek świetnie potrafi budować mosty z klientami i gasić nawet te najgorętsze pożary" - mówi Martin Winther, chief creative officer WebTalk.

Jak mówi nowy creative lead: "Wierzę, że praca kreatywna to sport zespołowy. Obok wymyślania skutecznych pomysłów równie ważna jest dobra energia, budowanie relacji i porozumienie w całym zespole – od kreacji przez strategię po client service. Takie środowisko chciałbym współtworzyć".
Do tej pory Jarek Kuśmierski odpowiadał za kreacje dla nowych i aktualnych klientów, produkcję foto-wideo oraz wdrażanie rozwiązań opartych na generatywnym AI. Zanim dołączył do WebTalk, pracował w agencjach Stor9, K2 i VML.
Realizował projekty dla marek takich jak Lotto, IKEA, Dr Irena Eris, Armani Beauty, Delio, Superpharm, Skin&Beauty, Jaecoo | Omoda i CircleK. Projekty i zespoły, w których pracował, zostały wyróżnione m.in. Young Creatives, KTR i Effie.
Jarek Kuśmierski jest absolwentem Szkoły Filmowej w Łodzi, a równolegle z pracą w agencji rozwija karierę fotograficzną. Jego zdjęcia pojawiały się w takich magazynach jak m.in. "Vogue Polska" i "Forbes". Przez kilka lat współpracy z Teatrze Polskim we Wrocławiu współtworzył multimedia na potrzeby przedstawień i promocji.











