W nowej roli Agata Szybilska-Czech odpowiada za nadzorowanie codziennych procesów operacyjnych agencji, zapewniając ich płynność, efektywność i rentowność.
Do jej głównych zadań należeć będzie optymalizacja procedur wewnętrznych, wsparcie szefów działów w zarządzaniu zespołami, optymalizacja struktur, wdrażanie technologii oraz monitorowanie wskaźników efektywności operacyjnej. Będzie również ściśle współpracować z CEO w tworzeniu i realizacji długoterminowej strategii agencji.
Agata Szybilska-Czech od kilkunastu lat w branży
Agata Szybilska-Czech z branżą marketingową związana jest od 19 lat, na stanowiskach managerskich już od 15. Pierwsze kroki stawiała w Arc Worldwide i FireFly Creation, gdzie po raz pierwszy objęła stanowisko managerskie (m.in. AXA Ubezpieczenia, Orlen, Winiary, Nike, Sony, Motorola).

Swoją dalszą ścieżkę rozwijała w agencjach: jako account director w EVO S.C (m.in. Dom Development, Logitech, WSiP, C.H Beck, Unilever, Millenium, Amica, Komputronik, Lenovo, Vectra), która po połączeniu w grupę mediową zmieniła nazwę na The Digitals i objęła stanowisko managing director (obecnie Freundschaft).
Przed dołączeniem do WebTalk, od 2015 roku związana była z agencją VMLY&R, gdzie pełniła funkcję account directora i szefowej grupy biznesowej (m.in. Lidl Polska, Pepsico, Volkswagen, Grupa Danone w tym Nutricia, Żywiec Zdrój, Link4, Bank BNP Paribas, Sanofi).











