Awanse i wzmocnienia w zespole Edelman Polska

Jarosław Bańda i Agnieszka Kępińska awansowali w strukturachEdelman Polska. Do zespołu dołączyła również Dominika Nawrocka.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Jarosław Bańda, który od marca 2006 r. zarządzaDziałem Corporate PR Edelman Polska, będzie wspierał BarbaręKwiecień, Prezesa Zarządu Edelman Polska w bieżącym zarządzaniuagencją. Jako Deputy General Manager będzie odpowiedzialny zanadzór nad bieżącymi projektami prowadzonymi dla Klientów agencji,pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i rozwój kompetencjikonsultantów oraz biznesową współpracę Agencji z innymi biuramiEdelman. Jarosław Bańda pozostanie szefem Działu Corporate PR.

Agnieszka Kępińska, pracująca dotychczas jakoAccount Director w Dziale Consumer PR, awansowała na stanowiskoZastępcy Dyrektora Działu Consumer PR.

Do zespołu Edelman Polska dołączyła również DominikaNawrocka, która objęła stanowisko Account Directora wDziale Corporate PR i docelowo odpowiadać będzie za nadzór nadpracą konsultantów obsługujących Klientów z branżyzdrowotnej.HistoriaJarosław Bańda ma 8-letnie doświadczenie w publicrelations. Od 1 marca 2006 r. zarządza Działem Corporate PR EdelmanPolska, który obsługuje m.in. takich Klientów jak PKO Bank Polski,Coca-Cola Poland Services, Shell, AstraZeneca, Eli Lilly i Pfizer.Doświadczenie w branży zdobywał m.in. w Biurze Handlowym PolpharmaSA, gdzie był Szefem Działu PR. Przez ponad dwa lata kierował takżekomunikacją zewnętrzną Banku Pekao SA. Doświadczenie konsultanta PRzdobył w agencji BCA S.A, zaś pierwsze szlify w dziedzinie publicrelations zdobywał w Biurze PR Polskiego Górnictwa Naftowego iGazownictwa SA.

Jarosław Bańda jest absolwentem dziennikarstwa i naukpolitycznych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.

Agnieszka Kępińska posiada 8-letniedoświadczenie w public relations. Specjalizuje się w marketingukonsumenckim i współpracy z mediami. Z agencją Edelman Polskazwiązana jest od początku istnienia jej polskiego biura. Aktualniezarządza kampaniami PR dla marek: Chiquita, Greenbag, restauracjiFreshpoint, jest odpowiedzialna za wsparcie działań PR dla marek:Tefal, Moulinex, Krups, Rowenta i Lagostina, a także koordynujepracę zespołów obsługujących marki KFC i Burger King.

Przed rozpoczęciem pracy w Edelman, pracowała przy kampaniachdla międzynarodowych marek alkoholowych (Remy Martin, Metaxa, JimBeam, Bols Vodka). Prowadziła kampanie edukacyjne dla firmyPolpharma oraz Novo Nordisk, a także działania media relations dlafirmy Coca-Cola. Agnieszka Kępińska jest absolwentką wydziału Prawai Administracji na Uniwersytecie Śląskim i Studium licencjackiego wdziedzinie PR.

Dominika Nawrocka specjalizuje się wkomunikacji korporacyjnej oraz Brand PR. Wcześniej pracowała w EuroRSCG Sensors, gdzie przez ponad trzy lata odpowiadała zakompleksowe działania public relations dla takich klientów jakV&S Luksusowa Zielona Góra, Nestlé Polska, Reader's Digest orazKompania Piwowarska. Karierę w PR rozpoczęła w On Board PublicRelations. Jest laureatką konkursu "Grasz o staż". Po odbyciu stażuzajęła stanowisko Specjalisty ds. Promocji w spółce Agora.Wcześniej przez trzy lata była polską korespondentką nowojorskiego"Nowego Dziennika".Jest absolwentką kierunków Dziennikarstwo i Komunikacja Społecznaoraz Public Relations i Marketing Medialny na UniwersytecieWarszawskim, a także jest doktorantką w Szkole Głównej Handlowej wWarszawie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online