Awanse w Arc Worldwide Polska

Dwie osoby awansowały w strukturach Arc Worldwide Polska.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Milena Matwiejuk, która pracowała dotychczas na stanowisku ArtDirectora, objęła teraz funkcję Creative Group Head w Dziale BTL.Web Designer Adam Smereczyński awansował zaś na stanowisko CreativeGroup Head Działu Interactive.

Milena Matwiejuk, absolwentka ASP w Łodzi, związana jest zrynkiem reklamowym od blisko dziesięciu lat. W Arc pracuje od 2003roku. W związku z objęciem stanowiska Creative Group Head będzienadzorowała prace kreatywne realizowane dla głównych klientówagencji: PTC, Kraft Foods Polska, Diageo, ABB oraz SonyEricsson.

Adam Smereczyński zaczynał swoją karierę w agencji w 2004 rokuna stanowisku Junior Web Designer. Wraz z zespołem kreatywnymzdobył szereg prestiżowych nagród (m.in. trzy Lwy w Cannes, w tymjeden w konkursie Young Creatives 2007, a także European YoungCreatives 2007).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu