Awanse w Partner ASM

Barbara Postek i Anna Kaczorowska objęły stanowiska Zastępcy Dyrektora Działu Obsługi Klienta i Kierownika Działu Obsługi Klienta.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Anna Kaczorowska w Partner ASM od 2003 roku. 26 letnia absolwentka Wyższej szkoły im. Pawła Włodkowica w Płocku, awansowała w ciągu trzech lat swojej pracy ze stanowiska asystentki działu obsługi klienta, na stanowisko kierownicze.

Odpowiedzialna za przepływ dokumentów i jakość realizowanych akcji oraz kontroli, obsługę kluczowych klientów  a także pracę przedstawicieli regionalnych. W wolnym czasie grywa w tenisa. Lubi pływać.

Stanowisko Zastępcy Dyrektora działu Obsługi Klienta to wynik ponad sześcioletniej pracy Barbary Postek w strukturach Partner ASM. Absolwentka Wydziału Marketingu i Zarządzania Politechniki Częstochowskiej. Pierwsze kroki na ścieżce kariery stawiała współpracując z firmami: Yawal System SA w Częstochowie oraz Canal+ w Warszawie.

Do jej głównych obowiązków należą: współpraca z kluczowymi klientami, nadzorowanie realizacji projektów btl i merchandisingowych w sieciach oraz nadzór i koordynacja prac działu. W wolnym czasie jeździ konno. 

- Długoterminowe umowy, lojalni i usatysfakcjonowani klienci to jedne z ważniejszych wyników ciężkiej pracy zespołu Partner ASM w przeciągu ostatnich kilku lat – mówi Szymon Pikula Dyrektor Zarządzający Partner ASM. Wynikiem dobrej strategii i jej odpowiedniej realizacji poprzez zespół jest zwykle rozwój organizacji, czyli zdobywanie nowych klientów. Partner ASM to firma, która premiuje profesjonalizm i daje możliwość budowania osobistej satysfakcjonującej ścieżki kariery – dodaje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska