Axellus wybrał w przetargu Universal McCann

Dom mediowy Universal McCann wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego firmy Axellus, dystrybutora leków bez recepty i suplementów diety.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Axellus wybrał w przetargu Universal McCann

Universal McCann będzie pracował dla wszystkich marek z portfolio firmy Axellus, m.in. Moller’s, Bodymax, Olbas i Kalms. Odpowiada za planowanie i zakup mediów, a także usługi dodatkowe, m.in. modelowanie ekonometryczne. Zajmuje się tym group account director Elżbieta Kręt wraz z jej zespołem: Agnieszką Dzięcioł i Bartłomiejem Bidermannem.

Umowa została podpisana bezterminowo. W przetargu brały udział jeszcze cztery domy mediowe, których nazw nie ujawniono. Procedura była nadzorowana przez Instytut Audytu Mediowego oraz procurement firmy Orcla.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"