Kampania edukacyjna Odblaskowi.pl ma na celu promowanie zasad bezpiecznego poruszania się pieszych i rowerzystów po drogach, zwłaszcza po zmroku. Skierowana jest zarówno do dzieci, jak i dorosłych. Podczas spotkań, które odbędą się w dwóch pomorskich galeriach handlowych Auchan organizatorzy będą przekonywali, że wystarczy niewielka zmiana zachowań na drodze, aby zwiększyć nasze bezpieczeństwo.
Warto zacząć od poprawy widoczności na drodze oraz przejściu dla pieszych i nosić elementy odblaskowe. Dzięki nim kierowca, który nas zobaczy na przejściu lub drodze jest w stanie szybciej zareagować i np. rozpocząć hamowanie samochodem.
Wszyscy, którzy 3 października odwiedzą Centrum Handlowe Auchan Gdańsk, a 4 października Port Rumia Centrum Handlowe Auchan, otrzymają odblaskowe opaski. Najmłodsi będą mogli wziąć udział w grach edukacyjnych, rozwiązać krzyżówki i rebusy, a także wziąć udział w zajęciach plastycznych, których tematem będzie bezpieczne poruszanie się po drodze i zachowanie na przejściu dla pieszych. Z kolei dla dorosłych przygotowano specjalne edukacyjne broszury.

Dodatkowo na stronie internetowej www.akademia.odblaskowi.pl będzie dostępna platforma e-learningowa, dzięki której dzieci wspólnie z rodzicami będą mogły wzbogacić swoją wiedzę na temat zasad bezpiecznego zachowania się na drodze.
Spotkania w ramach akcji Odblaskowi.pl odbędą się w godzinach 11.00-17.00:
- 3 października w Centrum Handlowym Auchan Gdańsk przy ul. Szczęśliwej 3
- 4 października w Porcie Rumia Centrum Handlowym Auchan przy ul. Grunwaldzkiej 108
Udział we wszystkich animacjach jest bezpłatny.
W tym roku odbędzie się już szósta edycja kampanii. Specjalny patrol Odblaskowi.pl przemierzy ponad 12 tys. kilometrów na terenie Polski i odwiedzi 22 galerie handlowe Auchan. Dla uczestników przygotowano 50 tysięcy opasek odblaskowych i 40 tysięcy materiałów informacyjnych. Więcej informacji na temat kampanii można znaleźć na stronie www.odblaskowi.pl

Tegoroczną edycję kampanii edukacyjnej „Odblaskowi.pl” wspierają gwiazdy sportu i muzyki, m.in. Kajetan Kajetanowicz, czterokrotny Mistrz Europy w rajdach samochodowych, sztangista Bartłomiej Bonk oraz wokalista Grzegorz Hyży. Patronat medialny nad kampanią objęła Telewizja TVP Info magazyn Fleet i Auto Świat.











