Bank BGŻ dba o bezpieczeństwo młodych rowerzystów

Już po raz drugi Fundacja BGŻ prowadzi program „Jeżdżę z Głową”. Program, skierowany do 5000 gimnazjalistów z niemal 100 miejscowości w całej Polsce, uczy takich wartości jak: odpowiedzialność, rozwaga i wzajemny szacunek na drodze.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Realizowany od 2012 r. program ”Jeżdżę z Głową” stawia sobie za cel promocję bezpieczeństwa na drodze oraz propagowanie wiedzy na temat obowiązujących przepisów ruchu drogowego wśród młodzieży szkolnej z mniejszych miejscowości.

Gimnazjaliści uczestniczący w programie, dzięki zaangażowaniu nauczycieli przy wsparciu policji, pogłębiają swoją wiedzę dotyczącą bezpieczeństwa ruchu drogowego. Następnie dzielą się ważnymi informacjami z rówieśnikami, młodszymi kolegami i wszystkimi mieszkańcami swoich miejscowości. Niejednokrotnie wraz z lokalnymi władzami proponują społecznie istotne  zmiany.

Tworząc program stanęliśmy przed wyzwaniem: jak stworzyć atrakcyjny program edukacyjny dla młodych rowerzystów, który ich zainteresuje i dostarczy niezbędnej wiedzy?- powiedziała Małgorzata Zdzienicka – Grabarz, prezes Zarządu Fundacji BGŻ. Z doświadczenia z innych programów edukacyjnych wiemy, że choć gimnazjaliści to wymagający odbiorcy, to warto w nich inwestować. Pierwsza edycja pozwala nam mieć pewność, że staną się oni ambasadorami bezpiecznych zachowań na drodze w ich środowiskach lokalnych, a szkoły – instytucjami dbającymi o bezpieczeństwo nie tylko uczniów, ale i wszystkich okolicznych mieszkańców. W ubiegłym roku, dzięki młodym ekspertom ruchu drogowego i ich zaangażowaniu w tworzenie koalicji na rzecz bezpieczeństwa, program dotarł do ponad 30 000 osób. Bezpieczeństwo na lokalnych drogach stało się tematem priorytetowym nie tylko mieszkańców, ale także lokalnych władz i mediów. W realizację programu zaangażowani są pracownicy Banku BGŻ z blisko 100 oddziałów z całej Polski.

Więcej informacji na temat programu na stronie www.jezdzezglowa.pl.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele