Bank Pocztowy i Adam Małysz promują kredyty gotówkowe

Bank Pocztowy rozpoczął kampanię reklamową kredytów gotówkowych. Ambasador marki Adam Małysz tym razem wcielił się w rolę rzecznika potrzeb klientów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Bank Pocztowy i Adam Małysz promują kredyty gotówkowe

Kampania reklamuje kredyty gotówkowe Banku Pocztowego, które pomogą wesprzeć domowe budżety Polaków w trakcie większych wakacyjnych wydatków np. zakupu samochodu, wypoczynku czy remontu domu. Kredyt można uzyskać online, przez telefon, a także w stacjonarnych oddziałach Banku Pocztowego.

Kampania radiowa to mix spotów 60 i 15 sekundowych prezentujących ofertę kredytu BP, które tym razem przygotowaliśmy w wersji letniej i z „przymrużeniem oka”. Fabuła spotów to żartobliwe przekomarzanie się małżeństw, w kwestii spełnienia ich   wakacyjnych potrzeb i marzeń.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/bank-pocztowy-platnosci-karta-wirtualna-adam-malysz ##

Adam Małysz w reklamach Banku Pocztowego

- Parafrazując przytoczone na egzaminie ósmoklasistów słowa Adama Małysza: Sama chęć nie wystarczy. Marzenie może w tobie drzemać i nigdy się nie obudzić, jeśli sam nie zechcesz go obudzić. Z bogatą ofertą kredytów gotówkowych w Banku Pocztowym pomagamy spełnić wakacyjne marzenia naszych klientów - informuje Mariusz Gorzeń, dyrektor departamentu marketingu i analiz biznesowych Banku Pocztowego.

Kampanię radiową będzie można usłyszeć na antenie największych polskich stacji, takich jak   RMF, Radio ZET, Melo Radio, Radio Plus, Rock Radio, Anty Radio, Radio Pogoda, Złote Przeboje, Chilli Zet oraz wybrane regionalne rozgłośnie Polskiego Radia. Działania te prowadzone będą do 25 czerwca br.

Bank Pocztowy zaplanował także kampanię internetową, której zadaniem będzie pozyskiwanie leadów kredytowych oraz budowanie świadomości oferty. W tym celu zostanie wykorzystany mix formatów: YouTube, Google, Facebook, MultiChannel Network oraz  PointOne. Działania w internecie będą prowadzone do 23 lipca.

Za strategię komunikacji odpowiada agencja Grandesi. Zakupem mediów zajmował się dom mediowy Media Direction OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online