Bank Pocztowy przypomina Klientom o rejestracji telefonów pre-paid

Do 1 lutego br. Klienci, którzy do kontaktu z Bankiem używają telefonów na kartę pre-paid powinni zarejestrować kartę lub zaktualizować w Banku numer telefonu. Umożliwi to korzystanie z usług bankowości elektronicznej bez przeszkód po 2 lutego 2017 r., kiedy operatorzy telefonii komórkowej, zgodnie z ubiegłoroczną ustawą, zaprzestaną świadczenia usług dla niezarejestrowanych numerów.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Chcąc zapewniać swoim Klientom najwyższej jakości usługi, Bank Pocztowy przypomina dostępnymi kanałami kontaktu z Klientami o konieczności rejestracji numeru telefonu na kartę pre-paid  lub zarejestrowania w Banku nowego numeru telefonu do wykonywania operacji w systemach bankowych.

Zarejestrowany w Banku numer telefonu komórkowego Klienta jest jednym ze sposobów kontaktu Banku z Klientami na potrzeby świadczonych usług. Numer telefonu służy m.in. do autoryzacji operacji kodami SMS w systemie bankowości internetowej Pocztowy24, zapytań w ramach usługi PocztowySMS, wysyłki haseł jednorazowych do usług Pocztowy24 lub Telekonto, autoryzacji wniosków produktowych czy w innym celu. Część z podawanych przez Klientów numerów to tzw. pre-paidy - dotychczas nie wymagające rejestracji przez operatorów komórkowych, jednak zgodnie z ustawą antyterrorystyczną z 10 czerwca 2016 r. – już tak. Akt prawny nakłada obowiązek rejestrowania nowych kart, zaś właścicieli kart będących w użytkowaniu zobowiązuje do dopełnienie formalności do 1 lutego 2017 r. Po tym terminie dla niezarejestrowanych kart  wszyscy operatorzy zaprzestaną świadczenia usług.

- O potrzebie aktualizacji danych Klientów, w związku ze skutkującą od 2 lutego br. regulacją prawną dotyczącą Użytkowników telefonów na kartę pre-paid, przypominamy Klientom poprzez komunikaty na stronie www Banku, stronie logowania do bankowości internetowej Pocztowy24 oraz poprzez Contact Centre i IVR. Mamy nadzieję, że będzie to przydatna informacja dla tych Klientów, którzy z jakichś powodów nie zarejestrowali jeszcze telefonu, a ułatwi  im to także dalsze korzystanie z usług Banku – mówi Bartosz Trzciński, Rzecznik Prasowy Banku Pocztowego.

Aktualizacja danych kontaktowych Klientów, w tym w odnośnie numeru telefonu, możliwe jest za pośrednictwem Infolinii (801 100 500, 52 34 99 499), w placówce Banku lub Poczty Polskiej.

Rejestracja kart pre-paid sieci Orange, Play i T-Mobile, poza lokalizacjami samych operatorów komórkowych, może być również zrealizowana w ponad 4600 placówkach Poczty Polskiej oraz u każdego listonosza wyposażonego w tablet. W celu uzyskania dodatkowej informacji dotyczącej rejestracji numeru prosimy skontaktować się z operatorem sieci komórkowej.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów