Bartek Klimaszewski po czterech latach wraca do McCann Poland

Bartek Klimaszewski po czterech latach wraca do agencji reklamowej McCann Poland jako executive creative director.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Bartek Klimaszewski po czterech latach wraca do McCann Poland
Od lewej: Wojciech Borowski i Bartek Klimaszewski

W nowej roli Bartek Klimaszewski będzie odpowiadał przede wszystkim za kreację dla marek Mastercard i Santander. Do jego zadań należeć będzie także rozwój nowego biznesu oraz działania w obszarze Creative Excellence w ramach regionalnych struktur McCann Worldgroup.

Jego ponowne dołączenie do zespołu ma wzmacniać pozycję agencji w regionie i otwierać nowe możliwości kreatywne.

– Znalezienie się w gronie najbardziej nagradzanych agencji na świecie to efekt nie tylko innowacyjnych kampanii, ale też ludzi, którzy je współtworzą. Dlatego tak bardzo cieszy mnie powrót Bartka, osoby utalentowanej, głodnej wyzwań i rozumiejącej, jak budować kreatywność, która działa na rzecz naszych klientów. Wierzę, że przed nami kolejne projekty, które zostaną zapamiętane nie tylko w Polsce, ale też wyznaczą trendy w regionie i będą docenione na świecie – komentuje Wojciech Borowski, group CEO McCann Poland.

Dwie dekady doświadczenia

Bartek Klimaszewski jest związany z branżą kreatywną od ponad 20 lat. Podczas wcześniejszego etapu pracy w McCann Poland współtworzył kampanie dla marek takich, jak Storytel ("Chłopi 2050"), WWF ("Ekopatrioci"), Pernod Ricard ("30/90") i Mastercard ("Platforma DobryZnak", "Scamproof Crossword", "SafeWaze2Shop", "Ok, Babcia"). To właśnie dla Mastercard rozwijał wraz z zespołem podejście, które w kolejnych latach przyniosło agencji 16 Lwów w Cannes – w tym tytanowego, cztery złote i dwa Grand Prix.

– Dlaczego wracam? Bo gdy cztery lata temu odchodziłem, Carmen Bistrian, dziś creative excellence advisor w IPG, powiedziała: "Zobaczysz, wrócisz". I miała rację. McCann Poland to jedna z najlepszych agencji reklamowych na świecie: z zespołem i klientami, z którymi naprawdę da się robić rzeczy niemożliwe. A poza tym... po prostu się stęskniłem – mówi Bartek Klimaszewski. Od 2021 roku pracował jako szef kreacji w BBDO Warszawa.

Współpraca projektowa zamiast etatu

Powrót Bartka Klimaszewskiego zbiegł się z inną ważną zmianą personalną w McCann Poland. Bartosz Jeglejewski, dotychczasowy creative director, z końcem lipca zakończył pracę na tym stanowisku i przeszedł na model współpracy projektowej – będzie wspierał wybrane projekty dla kluczowych klientów agencji.

Czas w McCann Poland to jeden z tych zawodowych etapów, które zostają na długo. To był intensywny i bardzo rozwijający okres – pełen ambitnych projektów, nagród i pracy zespołowej, z której jestem naprawdę dumny. Przyszedł moment, w którym zdecydowałem się na inną formułę współpracy, ale cieszę się, że projektowo nadal będziemy mogli wspólnie tworzyć kampanie na najwyższym poziomie. – komentuje Bartosz Jeglejewski.

Bartosz Jeglejewski dołączył do McCann Poland w marcu 2024 roku. W tym czasie, wraz z zespołem, zrealizował szereg istotnych i skutecznych kampanii, w tym również nagradzanych w Cannes Lions.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?