Bartosz Wysocki dyrektorem w dziale sprzedaży Gazeta.pl

Bartosz Wysocki objął stanowisko dyrektora ds. klientówstrategicznych w dziale sprzedaży segmentu internet Agory. Wysockipokieruje współpracą portalu z największymi domami mediowymi inegocjacyjnymi oraz agencjami internetowymi.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Do nowych zadań Wysockiego należy budowanie bezpośrednichrelacji biznesowych oraz opracowanie planów rozwoju usługreklamowych dla klientów strategicznych.

Bartosz Wysocki jest związany z branżą reklamową od 9 lat, wAgorze pracuje od czerwca 2005 roku. Dotychczas piastowałstanowisko zastępcy dyrektora ds. klientów strategicznych "GazetyWyborczej".

Przed podjęciem pracy w Agorze był przez 4 lata związany zAgencją Reklamową V&P, w której odpowiadał za dział obsługiklienta, a przez ostatnie pół roku pracy - także za działstrategii

Wysocki urodził się w 1977 roku. Ukończył Strategie Marketingowena Wydziale Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji