Średnia widownia serialu „Barwy szczęścia” w okresie od 1 września do 15 października 2020 roku wyniosła 1,76 mln osób. Przełożyło się to na 12,66 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,13 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,51 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualenemedia.pl. Serial na antenie TVP2 emitowany był od poniedziałku do piątku o godz. 20.10.
Najchętniej oglądany odcinek obyczajowej produkcji wyemitowano 12 października ub.r. Przed telewizorami zgromadził 2,31 mln oglądających.

TVP2 w czasie emisji „Barw szczęścia” jest zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym czasie należy do TVP1, nadającej gł. „Alarm!”, co przekłada się na 9,12 proc. udziału. Dalej plasują się: TVN („Na Wspólnej”; 8,98 proc. udziału) i Polsat (gł. filmy fabularne, „Ninja Warrior Polska”, „Nasz nowy dom” i „Taniec z Gwiazdami”; 7,74 proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/m-jak-milosc-kto-oglada,7170463131293313a ##
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka plasuje się tuż za TVN.












