„Barwy szczęścia” wygrały z „Na Wspólnej”

Serial TVP2 „Barwy Szczęścia” między 31 sierpnia a 10 czerwca oglądało średnio 4,76 mln widzów. Konkurencyjna produkcja TVN - „Na Wspólnej” zebrała w tym czasie 3,56 mln osób.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Udział w rynku serialu "Barwy szczęścia" wyniósł 30,26 proc. w grupie 4+ oraz 27,5 proc. w grupie 16-49 wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. „Na Wspólnej” notowało 22,59 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 22,27 proc. udziału w grupie 16-49.    

Najchętniej oglądany odcinek „Barw szczęścia” w badanym okresie wyemitowano 11 października – zobaczyło go 5,85 mln widzów. Emisja najlepszego odcinka „Na Wspólnej” przypadła 17 lutego (4,34 mln osób). 

Obie produkcje miały bardzo zbliżone profile widowni. Oglądały je przede wszystkim kobiety, osoby powyżej 50 roku życia, legitymujące się wykształceniem podstawowym. „Na Wspólnej” było chętniej oglądane w największych miastach. 

Wpływy reklamowe wokół „Barw szczęścia” wyniosły 9,87 mln złotych, zaś przy „Na Wspólnej” - 18,3 mln złotych ( stacja przerywa swój serial reklamami, TVP nie może). Dane nie uwzględniają udzielanych przez nadawców rabatów. Oba seriale obecnie zeszły na wakacyjne przerwy, ich powrót na anteny jest pewny.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela