Baw się, smakuj, błyszcz!

„Błyszczeć”- to noworoczne postanowienie niejednej kobiety. Teraz, biorąc udział w loterii audioteksowej zorganizowanej dla wafli marki PRINCESSA, to zdecydowanie łatwiejszy do osiągnięcia cel. Codziennie, przez 5 miesięcy, do wygrania błyszczyki L’Oreal, które sprawią, że ponad 45 000 pań zabłyśnie w tym roku nowym blaskiem z ulubionym gadżetem.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W ramach ww. loterii w okresie od 2 stycznia do 1 czerwca 2013 roku – to aż 22 tygodnie -  odbędzie się ponad 150 losowań, w których codzienna pula nagród do wygrania to 300 błyszczyków do ust „Glam Shine”  znanej i renomowanej firmy L’Oreal.

Aby wziąć udział w loterii, wystarczy w okresie od 1 stycznia do 31 maja 2013r. kupić co najmniej jeden wafelek marki PRINCESSA w dowolnym dostępnym smaku lub formacie, w promocyjnych opakowaniach (oznaczonych informacją o loterii), zachować dowód zakupu i zgłosić swój udział w loterii wysyłając SMS ze słowem „PRINCESSA” i z kodem umieszczonym wewnątrz opakowania na numer70150 w następującym formacie Princessa.Kod (koszt SMS to 0,50 zł netto, 0,62 zł + VAT) albo bezpłatnie rejestrując kod z nabytego produktu na stronie www.smakujblyszcz.pl. Każdy może zwiększyć swoją szansę na wygraną, biorąc udział w loterii więcej niż jeden raz, pod warunkiem jednak, że każde kolejne zgłoszenie będzie poprzedzone zakupieniem kolejnego produktu. Warunki loterii określa Regulamin loterii, dostępny jest na stronie internetowej www.smakujblyszcz.pl. Odbiór nagród z zachowanym oryginalnym opakowaniem i oryginalnym dowodem zakupu będzie możliwy w punktach Kolporterna terenie całego kraju. Loteria zarówno pod względem mechanizmu, jak i grafiki została przygotowana przez agencję reklamową Havas Engage Warsaw Sp. z o.o. (wcześniej Euro RSCG 4D Sp. z o.o.).

Loteria będzie wspierana reklamą telewizyjną przygotowaną przez Havas Engage, uzupełnioną  kampanią w internecie oraz emisjami prasowymi.  Za zakup mediów oraz kształt kampanii promocyjnej odpowiada dom mediowy MEC Sp. z o.o.. W sklepach loteria będzie wsparta materiałami POS: ulotkami, wobblerami, plakatami, owijkami paletowymi i toperami. W punktach sprzedaży pojawią się również zatowarowane ćwierćpaletki i 1/8 palety.

Kontakt dla mediów:

Agnieszka Piskała

Specjalista ds. Brand PR, Nestlé Polska S.A.

Tel. 22 607 26 34

Ul. Szturmowa 2, 02-678 Warszawa

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów