Baxter postawił na On Board PR

Baxter Polska powierzył agencji On Board PR Ecco Network, przygotowanie strategii i realizację kampanii edukacyjnej "Postaw Na Odporność - zacznij od diagnozy".

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja  przygotuje strategię oraz poprowadzi działania public relations dla Ogólnopolskiej Społecznej Kampanii Edukacyjnej "Postaw Na Odporność - zacznij od diagnozy" polskiego oddziału firmy Baxter.  

Do zadań agencji należy przygotowanie strategii, prowadzenie działalności biura prasowego oraz koordynacja wszelkich działań związanych z kampanią. Za realizację działań z ramienia On Board PR Ecco Network odpowiedzialny jest zespół konsultantów kierowany przez Annę Sarnacką.

Partnerem Ogólnopolskiej Społecznej Kampanii Edukacyjnej "Postaw Na Odporność - zacznij od diagnozy" jest Fundacja „Dr Clown”, której celem jest niesienie radości i uśmiechu dzieciom przebywającym w szpitalach i placówkach specjalnych. Fundacja organizuje zespoły terapeutów "doktorów clownów", którzy w przebraniu prowadzą zajęcia z zakresu terapii śmiechem.  Ambasadorem Ogólnopolskiej Społecznej Kampanii Edukacyjnej "Postaw Na Odporność - zacznij od diagnozy" została aktorka Katarzyna Butowtt.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele