Warc 100 to coroczny ranking obejmujący 100 najlepszych kampanii reklamowych i firm funkcjonujących w branży marketingowej. Zestawienie jest oparte na ocenie takich czynników jak efektywność, strategia, zdolność do wprowadzenia zmian w zachowaniach konsumentów i kreatywność.
Przy sporządzaniu rankingu przyznawane są punkty, których liczba zależy między innymi od tego jak często nagradzana była konkretna kampania, jak wysokie jest zrozumienie przez agencje specyfiki rynku, ich potencjał w zakresie kompetencji czy efektywność w realizowaniu celów postawionych przez klientów.
Ranking Warc 100 obejmuje kilka kategorii. W 2015 r. wśród kampanii reklamowych najwyższą liczbę 120,7 pkt zdobyła agencja Lowe Lintas/PHD z Indii za kampanię „Kan Khajura Tesan”. Także z Indii pochodzi zwycięzca w kategorii agencji kreatywnych - Lowe Lintas Mumbai z wynikiem 212,9 pkt. Z kolei największe uznanie w zestawieniu marek zdobyła Coca-Cola gromadząc 387 pkt, a najbardziej cenionym reklamodawcą jest Unilever, który zdobył 785,1 pkt.

Poniżej listy najlepszych firm, kampanii i marek w poszczególnych kategoriach
Kampanie1. Kan Khajura Tesan, Marka: Hindustan Unilever, Agencja: Lowe Lintas/PHD, 120,7 pkt2. Real Beauty Sketches, Marka: Dove, Agencja: Ogilvy & Mather São Paulo/PHD, 88,6 pkt3. Travel Yourself Interesting, Marka: Expedia, Agencja: Ogilvy & Mather London, 78,1 pkt4. Help A Child Reach 5, Marka: Lifebuoy, Agencja: Lowe Lintas, 74,2 pkt5. Beautiful Hair, Whatever the Weather, Marka: Pantene, Agencja: Leo Burnett/Arc Worldwide, Starcom MediaVest Group, 71,5 pkt6. Bentley Burial, Marka: Brazilian Association of Organ Transplants, Agencja: Leo Burnett Tailor Made, 66,4 pkt7. SMART TXTBKS, Marka: SMART Communications, Agencja: DDB DM9 JaymeSyfu, 63 pkt8. #YouDrive, Marka: Mercedes-Benz, Agencja: AMV BBDO, 62,5 pkt9. The Hornbach Hammer, Marka: Hornbach, Agencja: HEIMAT Berlin, 58,9 pkt10. Fair Go Bro, Marka: Virgin Mobile, Agencja: Havas Worldwide Sydney/One Green Bean, 57,3 pkt11. Baby&Me, Marka: Evian, Agencja: BETC Paris, 54,9 pkt12. Ship My Pants, Marka: Kmart, Agencja: FCB Chicago, 54,8 pkt13. Land of Quattro, Marka: Audi, Agencja: thjnk Berlin, 54,7 pkt14. Don't raise money, make money, Marka: Depaul UK, Agencja: Publicis London, 53,1 pkt15. Good Call, Marka: Foster's, Agencja: adam&eveDDB, 50 pkt16. The Battle to Win Back New York, Marka: Citibank, Agencja: Publicis Kaplan Thaler, 48 pkt17. Share a Coke, Marka: Coca-Cola, Agencja: Various, 47,2 pkt18. Dumb Ways to Die, Marka: Metro Trains Melbourne, Agencja: McCann Melbourne, 46,6 pkt19. Guilt Trips, Marka: V/Line, Agencja: McCann Melbourne, 46,3 pkt20. The Liberation, Marka: ONLY, Agencja: UncleGrey/Grey London, 45,5 pkt

Agencje kreatywne1. Lowe Lintas Mumbai, Sieć:Lowe & Partners, 212,9 pkt2. AMV BBDO, Sieć: BBDO Worldwide, 191 pkt3. Colenso BBDO, Sieć: BBDO Worldwide, 147.6 pkt4. Ogilvy & Mather New York, Sieć: Ogilvy & Mather, 136,1 pkt5. Grey London, Sieć: Grey 131 pkt6. McCann Melbourne, Sieć: McCann, 126,3 pkt7. Ogilvy & Mather Mumbai, Sieć: Ogilvy & Mather, 106 pkt8. HEIMAT Berlin, Sieć: HEIMAT, 105,2 pkt9. Publicis Kaplan Thaler, Sieć: Publicis Worldwide, 103,6 pkt10. Ogilvy & Mather São Paulo, Sieć: Ogilvy & Mather, 102 pkt11. BBDO Shanghai, Sieć: BBDO Worldwide, 99 pkt12. Publicis London, Sieć: Publicis Worldwide, 98 pkt13. Leo Burnett Tailor Made, Sieć: Leo Burnett, 83,6 pkt14. FCB Mayo Lima, Sieć: FCB, 83,6 pkt15. FCB Chicago, Sieć: FCB, 83,5 pkt16. FCB Auckland, Sieć: FCB, 82.4 pkt17. thjnk Berlin, Sieć: thjnk 80.3 pkt18. Ogilvy & Mather London, Sieć: Ogilvy & Mather, 78.1 pkt19. BETC Paris, Sieć: BETC, 75.2 pkt20. Whybin\TBWA Sydney, Sieć: TBWA Worldwide 75.0 pkt

Domy mediowe1. Starcom MediaVest Group Chicago, Sieć: Starcom MediaVest Group, 202.7 pkt2. PHD Mumbai, Sieć: PHD, 105.7 pkt3. Manning Gottlieb, Sieć: OMD, 92.0 pkt4. OMD UK, Sieć: OMD, 83.0 pkt5. UM Sydney, Sieć: UM, 80.1 pkt6. PHD London, Sieć: PHD, 75.1 pkt7. Starcom MediaVest Group New York, Sieć: Starcom MediaVest Group, 71.6 pkt8. OMD New York, Sieć: OMD Worldwide, 57.3 pkt9. MediaCom London, Sieć: MediaCom, 49.5 pkt10. Starcom MediaVest Group London, Sieć: Starcom MediaVest Group, 49.4 pkt11. Media Connection BPN Peru, Sieć: BPN, 49.2 pkt12. Starcom MediaVest Group Warsaw, Sieć: Starcom MediaVest Group, 49.1 pkt13. Mindshare London, Sieć: Mindshare Worldwide, 43.3 pkt14. PHD Shanghai, Sieć: PHD, 40.0 pkt15. Maxus London, Sieć: Maxus, 38.9 pkt16. MediaCom International, Sieć: MediaCom, 37.6 pkt17. Starcom MediaVest Group Sydney, Sieć: Starcom MediaVest Group, 37.5 pkt18. OMD Hong Kong, Sieć: OMD Worldwide, 35.6 pkt19. Match Media, 35.3 pkt 20. Starcom MediaVest Group Santiago, Sieć: Starcom MediaVest Group, 34.3 pkt

Agencje digitalowe1. 360i New York, Sieć: 360i,, 69.8 pkt2. R/GA New York, Sieć: R/GA, 58.4 pkt3. Proximity Toronto, Sieć: Proximity Worldwide, 55.7 pkt4. FRED & FARID Paris, Sieć: FRED & FARID, 47.7 pkt5. Razorfish New York, Sieć: Razorfish, 45.2 pkt6. OgilvyOne London, Sieć: OgilvyOne, 45.2 pkt7. VML Australia, Sieć: VML,, 38.6 pkt8. Proximity Bogotá, Siec: Proximity Worldwide, 38.4 pkt9. Proximity Barcelona, Sieć: Proximity Worldwide, 36.7 pkt10. Possible New York, Sieć: Possible, 36.2 pkt11. Deep Focus, Sieć: Engine Group, 33.6 pkt12. PrecisionDemand, 33.6 pkt13. OgilvyOne Mumbai, Sieć: OgilvyOne, 32.1 pkt14. Mito Europe, 31.8 pkt15. Tribal Worldwide Shanghai, Sieć: Tribal Worldwide, 28.0 pkt16. Colenso/Proximity New Zealand, Sieć: Proximity Worldwide, 27.6 pkt17. Syzygy, 27.5 pkt18. Wunderman London, Sieć: Wunderman, 26.0 pkt19. Weapon7, 25.9 pkt20. Aspen Epsilon, 25.9 pkt

Na drugiej podstronie rankingi sieci i holdingów reklamowych, marek, reklamodawców oraz krajów, w których działają wyróżnione firmy
Sieci1. BBDO Worldwide, Omnicom Group, 1236.3 pkt2. Ogilvy & Mather Advertising, WPP, 1027.2 pkt3. DDB Worldwide, Omnicom Group, 749.9 pkt4. Lowe & Partners, Interpublic Group, 645.4 pkt5. McCann Erickson, Interpublic Group, 628.9 pkt6. Starcom MediaVest Group, Publicis Groupe, 610.4 pkt7. OMD Worldwide, Omnicom Group, 602.6 pkt8. Publicis Worldwide, Publicis Groupe, 541.8 pkt9. Leo Burnett, Publicis Groupe, 500.9 pkt10. Grey, WPP, 492.6 pkt11. JWT, WPP, 480.8 pkt12. TBWA Worldwide, Omnicom Group, 476.6 pkt13. Saatchi & Saatchi, Publicis Groupe, 437.7 pkt14. FCB, Interpublic Group, 395.4 pkt15. PHD, Omnicom Group, 389.2 pkt16. MediaCom, WPP, 342.8 pkt17. Y&R, WPP, 308.8 pkt18. Mindshare Worldwide, WPP, 273.5 pkt19. Universal McCann, Interpublic Group, 267.2 pkt20. Proximity Worldwide, Omnicom Group, 229.2 pkt

Holdingi1. WPP, 4008.2 pkt2. Omnicom Group, 3942.5 pkt3. Publicis Groupe, 2552.4 pkt4. Interpublic Group, 2532.3 pkt5. Havas, 585.2 pkt6. Dentsu, 373.6 pkt7. Vision7, 100.9 pkt8. MDC Partners, 87.5 pkt9. Hakuhodo, 78.9 pkt10. Chime Communications, 61.7 pkt
Marki1. Coca-Cola, 387.0 pkt2. McDonald’s, 190.1 pkt3. Mercedes-Benz, 172.5 pkt4. Toyota, 137.8 pkt5. Audi, 131.4 pkt6. Hindustan Unilever, 126.3 pkt7. Dove, 116.38. Gillette, 112.2 pkt9. Lifebuoy, 112.0 pkt10. Vodafone, 105.0 pkt11. WWF, 99.9 pkt12. Pantene, 99.7 pkt13. IBM, 96.5 pkt14. Expedia, 95.3 pkt15. Pepsi, 92.6 pkt16. Virgin Mobile, 92.1 pkt17. Volkswagen, 87.5 pkt18. Ford, 87.1 pkt19. Fiat, 83.0 pkt20. Adidas, 74.8 pkt
Reklamodawcy1. Unilever, 785.1 pkt2. Procter & Gamble, 576.1 pkt3. Coca-Cola Company, 454.6 pkt4. PepsiCo, 384.0 pkt`5. Mondelēz International, 258.3 pkt6. McDonald’s, 190.1 pkt7. Nestlé, 182.9 pkt8. Mercedes-Benz, 172.5 pkt9. Heineken, 167.7 pkt10. Toyota, 150.6 pkt11. Audi, 131.4 pkt12. Microsoft, 120.6 pkt13. Samsung, 119.8 pkt14. General Motors, 119.7 pkt15. Kimberly-Clark, 118.4 pkt16. SABMiller, 115.3 pkt17. Danone, 114.2 pkt18. Vodafone, 105.0 pkt19. Volkswagen, 102.6 pkt20. Anheuser-Busch InBev, 102.6 pkt

Kraje1. USA, 3076.0 pkt2. Wielka Brytania, 1646.4 pkt3. Australia, 1200.5 pkt4. Indie, 791.2 pkt5. Chiny, 778.1 pkt6. Kanada, 626.2 pkt7. Nowa Zelandia, 531.4 pkt8. Brazylia, 482.8 pkt9. Niemcy, 382.8 pkt10. Turcja, 357.6 pkt











