branża reklamowa

Od prestiżu do... no właśnie, czego? Praca w reklamie już nie jest tak sexy, jak dawniej. "Młodzi tego nie kupują"

Od prestiżu do... no właśnie, czego? Praca w reklamie już nie jest tak sexy, jak dawniej. "Młodzi tego nie kupują"

Łojewski, Ignaciuk, Kowalczuk z tytułami KTR Hall of Fame 2025

Łojewski, Ignaciuk, Kowalczuk z tytułami KTR Hall of Fame 2025

Ruszyło głosowanie akademii SPR Crafty Awards

Ruszyło głosowanie akademii SPR Crafty Awards

Szefowie holdingów reklamowych zarabiają fortunę. Rekordzista w przeliczeniu 75 mln zł

Szefowie holdingów reklamowych zarabiają fortunę. Rekordzista w przeliczeniu 75 mln zł

Zmiany w branży reklamowej budzą strach jej pracowników. Czas "rzucić papierami"?

Zmiany w branży reklamowej budzą strach jej pracowników. Czas "rzucić papierami"?

Smutna analiza, jak "wzrosły" stawki dla copywriterów i accountów przez 10 lat

Smutna analiza, jak "wzrosły" stawki dla copywriterów i accountów przez 10 lat

Co piąty pracownik 50+ w branży reklamowej czuł się dyskryminowany ze względu na wiek

Co piąty pracownik 50+ w branży reklamowej czuł się dyskryminowany ze względu na wiek

Rusza badanie "Pracownicy 50+ w branży reklamowej"

Rusza badanie "Pracownicy 50+ w branży reklamowej"

Branża reklamowa ma 98 mln zł długów. Mniej zleceń od klientów, cięcia wydatków na promocję

Branża reklamowa ma 98 mln zł długów. Mniej zleceń od klientów, cięcia wydatków na promocję

Reklamy mniej wizerunkowe. Motoryzacja i nieruchomości ograniczą wydatki, handel odporny na inflację

Reklamy mniej wizerunkowe. Motoryzacja i nieruchomości ograniczą wydatki, handel odporny na inflację

Usługi marketingowe drożeją, w branży presja płacowa. Jak reagują reklamodawcy?

Usługi marketingowe drożeją, w branży presja płacowa. Jak reagują reklamodawcy?

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Szef LinkedIn twierdzi, że w branży reklamowej spadają umiejętności kreatywne
Google i Netflix wymarzonym miejscem pracy dla branży mediowo-reklamowej
Google i Netflix wymarzonym miejscem pracy dla branży mediowo-reklamowej
Tango Production bez 44 proc. wpływów i 860 tys. zł zysku
Tango Production bez 44 proc. wpływów i 860 tys. zł zysku
Pensje w polskiej reklamie wzrosły o 4 proc., kobiety zarabiają 19 proc. mniej od mężczyzn (lista stawek)
Pensje w polskiej reklamie wzrosły o 4 proc., kobiety zarabiają 19 proc. mniej od mężczyzn (lista stawek)
W Wielkiej Brytanii rozszerza się inicjatywa "Ad Net Zero". Neutralność klimatyczna w reklamie
W Wielkiej Brytanii rozszerza się inicjatywa "Ad Net Zero". Neutralność klimatyczna w reklamie
Marketing internetowy według agencji: jaki był 2020 rok, co przyniesie 2021?
Rynek reklamy skurczy się o ponad 50 tysięcy pracowników
Branża reklamowa i PR wspiera kobiety w walce o ich prawa
Papaya Films z rekordowymi wynikami: wzrost wpływów o 46 proc., 11,9 mln zł zysku
Papaya Films z rekordowymi wynikami: wzrost wpływów o 46 proc., 11,9 mln zł zysku
Branża upominków reklamowych w kryzysie. Ponad połowa firm planuje zwolnienia
Branża upominków reklamowych w kryzysie. Ponad połowa firm planuje zwolnienia
Dwie trzecie firm planuje zwolnienia w najbliższym kwartale, wg 9 proc. koronawirus mocno uderzy w branżę marketingową
Jak epidemia koronawirusa wpłynie na branżę reklamową w Polsce (opinie)
Bartosz Hojka: najlepszy rok Agory od dekady. "Kluczowy spadek przychodów w związku z koronawirusem"
Szef Dentsu Aegis Network Polska: koronawirus może na stałe zmienić nawyki konsumpcyjne
Change Serviceplan ze wzrostem wpływów o 5 proc. i 520 tys. zł zysku
Change Serviceplan ze wzrostem wpływów o 5 proc. i 520 tys. zł zysku
UOKiK wszczął postępowanie przeciw Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR
Zadłużenie firm marketingowych rośnie, bo ich przybywa, a część klientów opóźnia płatności
Zadłużenie firm marketingowych rośnie, bo ich przybywa, a część klientów opóźnia płatności
Długi firm marketingowych przez 5 lat wzrosły trzykrotnie. 80 proc. przypada na małe agencje
Długi firm marketingowych przez 5 lat wzrosły trzykrotnie. 80 proc. przypada na małe agencje
Przedstawiciele branży reklamowej rzadziej korzystają z telewizora niż przeciętny Polak, Częściej oglądają seriale na żądanie
Zmalała liczba zgłoszeń do Cannes Lions, nie pomogły nowe kategorie i powrót Publicis Groupe
Zmalała liczba zgłoszeń do Cannes Lions, nie pomogły nowe kategorie i powrót Publicis Groupe
Branża reklamowa: podsumowanie 2018 roku, prognozy na 2019
Marketing internetowy według wydawców i brokerów: podsumowanie 2018 roku, prognozy na 2019
Ponad 100 agencji popiera kampanię o molestowaniu seksualnym w branży reklamowej (wideo)
Marketing kobiecy - dopiero trend, już standard czy walka ze stereotypami?
Marketing kobiecy - dopiero trend, już standard czy walka ze stereotypami?
180heartbeats + Jung von Matt ze wzrostem wpływów i 27 proc. 1,1 mln zł zysku
180heartbeats + Jung von Matt ze wzrostem wpływów i 27 proc. 1,1 mln zł zysku
Apella ze wzrostem wpływów i dwa razy większym zyskiem, 347 tys. zł na dywidendę
Agencja DDB Warszawa ze wzrostem wpływów i zysku, wyszła na plus sprzedażowy
Instytut Staszica krytykuje rabaty i kick-backi dla domów mediowych: ograniczają konkurencję, mogą powodować korupcję
Instytut Staszica krytykuje rabaty i kick-backi dla domów mediowych: ograniczają konkurencję, mogą powodować korupcję
W Cannes Lions kreatywność coraz częściej oznacza innowacje, polskiej branży nie stać na dużą obecność na festiwalu
W Cannes Lions kreatywność coraz częściej oznacza innowacje, polskiej branży nie stać na dużą obecność na festiwalu
Całkowity zakaz reklamy hazardu we Włoszech. Firmy hazardowe nie mogą sponsorować sportu
Zarobki w polskiej reklamie wzrosły o 6 proc. 13 tys. zł dla account directora (raport)
Zarobki w polskiej reklamie wzrosły o 6 proc. 13 tys. zł dla account directora (raport)
Procter&Gamble chce, by w agencjach marketingowych była równa reprezentacja kobiet i mężczyzn